Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Hydrogen

Startet av Tarpoon, mandag 30. april 2012, klokken 16:43

« forrige - neste »

Tarpoon

Når man snakker om seter, så lurte jeg på en ting. Er det mulig å sette inn nye seter i stedet for de orginale? Tenker på bredde, feste, standard etc.
Et Recaro-sete kunne vært noe...
Think City 2011. Zebra. 2-seter. Sort.
Brun Tesla Model S85.

Go-carter

#1
Det er vel bare å bytte det? :) God plass under taket, så det meste bør kunne lages adapter til. Tviler på at noe går rett inn i samme fester.

Noen spesiell grunn til at du vil bytte? Siden du har -11 modellen, så bør du jo ha (relativt) komfortable seter. Iallefall i forhold til -08.
TMX60D
Leaf S 2015
Think 2011 2+2 Zebra "Sola" 106.000km pr. mars 2017
Think 2008 "CaThinka" kommende banebil

elektrolux

Og sammenlignet med Classic'en er det nesten sportsseter allerede.

Go-carter; Var det endring på stolene underveis på Nye Think? Har du mer info? Bilder?
Stavanger:

Selger ladeutstyr via http://elbilhjelpen.no AS

Har hatt trimma City El, Citroen AX elektro
Har for tiden Tesla S85 VW e-Up, Peugeot P106 og Citroen Saxo, C1 EVie,  og Berlingo nye modellen, div. Think Classic og City 2010 model og Norges eneste Cree SAM og Chin 3 hjuler samt Vectric scooter. Kjøpt Fiat X 1/9 for elektrifisering og venter på Sort Solo EV #635 og Artega Karo for levering sommeren 2020

Daglig leder i elbilhjelpen.no

Go-carter

#3
Skal se om jeg finner bilder. Setene på -11 modellen min har både tykkere pute, rygg og nakkestøtte enn -08 modellen jeg disponerte en stund.

Bilder av en 4-seters, med justeringsmekanismen i midten og tykkere puter:


2-seters, med kjipe seter og justering på yttersiden.
TMX60D
Leaf S 2015
Think 2011 2+2 Zebra "Sola" 106.000km pr. mars 2017
Think 2008 "CaThinka" kommende banebil

hkaspenberg

Har du ikke lasta opp det samme bildet to ganger her?

;-D Hans
Oslo: Kewet5 ("Knerten") 1999-2007 (85k km) == P106E ("Dorsken") 2007-2009 (25k km) == Think Classic ("Tupper") 2009-2012 (ca 40k km) == P iOn ("LilleSvarten") 28/3-2012-29/5-2019 (60k km) == TM3DLR ("Justin E") 8/3-2019- (6500 km)

Go-carter

TMX60D
Leaf S 2015
Think 2011 2+2 Zebra "Sola" 106.000km pr. mars 2017
Think 2008 "CaThinka" kommende banebil

Tarpoon

Har kjørt 20.000km på et år uten at jeg er invalid, så setene er vel ikke så aller verst  :)
Jo, det er en 2011-modell, vet dog ikke hvordan setene er på tidligere modeller.

Men, jeg kunne tenkte meg litt bedre støtte til lårene, og kanskje litt mer sideveis støtte. Men hvis ingen seter passer rett inn, så er det uaktuelt å lage til et adapter.
Think City 2011. Zebra. 2-seter. Sort.
Brun Tesla Model S85.

mohpet

Tror ikke det er årsmodell dette er skiftet ifm, men overgang til 2+2. Se bildet på en sen 2010 2-seter:

Setebeltet er festet på setet. Skal man gå bak snubler man i selen. På 2+2 er selen festet i gulvet, bak forsetet. Setet på 2-seter skyves ikke fremover idet setet vippes, det gjør den på 2+2.

Sent from my HTC Desire using Tapatalk
2011 Think 4-seter med Lithium (ex Zebra), ESP, a/c og PTC varme
E-twow Booster sparkesykkel
ex 2003 Kewet 5
ex Go Motorboard sparkesykkel
Asker

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA