Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Enda en fossilbilbrann!

Startet av Claes, søndag 08. april 2012, klokken 08:59

« forrige - neste »

hma

Hei,

Flotte biler dette, men hvorfor vil du selge et slikt praktfult kjøretøy? :)

Til potensielle norske kjøpere vil jeg gjøre oppmerksom på at registreringen av Rav4 EV kan være problematisk (men ikke umulig). Utfordringen ligger i manglende typegodkjenningsnummer.

Når det er sakt, har vel denne bilen vært registrert og godkjent i både USA og i Sverige og det er dermed mulig at ordinært unntak (husker ikke paragrafen i farten) kan benyttes. Vil anbefale at man først snakker med Vegvesenet (eller Vegdirektoratet) på forhånd.

Jeg ønsker i alle fall flere Rav4 EV velkommen på norske veier :)

Hilsen
Håkon
- Toyota Rav4 EV 2000 NiMH (06/2010), Tesla Model S75D (12/2018)
   (tidligere: Think Classic 2000 NiCd (06/2009-05/2012) - Think City 2010 Zebra (03/2012-10/2012) - Think City 2009 Zebra (05/2012-05/2014)  - Tesla Model S 2014 (06/2014-09/2017) - Nissan Leaf 2018 LE 40kWh (04/2018-12/2018) )
- Trondheim (Trøndelag Elbilforening 02/2012-04/2014)
- Ariens AMP 24 to-trinns snøfreser 48V litium 52,5Ahr (10/2012) - Bosch Rotaks 43 Li-Ion gressklipp

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA