Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Kjøp Leaf, lån Qashqai gratis

Startet av Bly, tirsdag 21. februar 2012, klokken 10:31

« forrige - neste »

Bly

En stk tre dørs med 128000km blå/meget pen kr 95000,-
Rekkevidde 110km

En stk 5dørs 38000km meget pen kr 105000,-
Rekkevidde 135km

Ett års garanti på batteripakken.

Det forundrer meg at vi nå har flere engelskmenn som er interressert i disse, og ingen nordmenn foreløpig. (kanskje de går til England da.)
Toyota TACOMA Electric Pickup 1996. 250km rekkevidde

Bly

Toyota TACOMA Electric Pickup 1996. 250km rekkevidde

elektrolux

Sitat fra: Bly på onsdag 08. februar 2012, klokken 16:04
Det forundrer meg at vi nå har flere engelskmenn som er interressert i disse, og ingen nordmenn

Det har nok med den usikkerheten rundt lovligheten av å kjøre rundt med en bil med Lithium batterier oppi vegdirektoratet har skapt.

Uansett kjører flere hundre Litium biler rundt i Norge, mange av den bygget om fra NiCd og bly.

Stavanger:

Selger ladeutstyr via http://elbilhjelpen.no AS

Har hatt trimma City El, Citroen AX elektro
Har for tiden Tesla S85 VW e-Up, Peugeot P106 og Citroen Saxo, C1 EVie,  og Berlingo nye modellen, div. Think Classic og City 2010 model og Norges eneste Cree SAM og Chin 3 hjuler samt Vectric scooter. Kjøpt Fiat X 1/9 for elektrifisering og venter på Sort Solo EV #635 og Artega Karo for levering sommeren 2020

Daglig leder i elbilhjelpen.no

Bly

Ja de har jo skapt mye forvirring rundt det. Vegdirektoratet har nå lagt hele saken på is. Det er jo også blitt ganske vanlig å installere Litium i campingbiler også. Dagens BMS system og batterier er jo mange ganger så sikre som det som var på markedet for 2-6 år siden. Det er nok også mange som heller vil kjøpe en helt ny elbil nå.
Syns allikevel det er rart. Den hvite har en 20,6kWh batteripakke, og det er en av de aller fineste bilene vi har hatt her inne. Det er jo mye el-bil for pengene. Nå har jeg to engelskmenn som vil kjøpe bilen usett, men jeg har ikke så veldig lyst til å selge den til England.  Jeg må egentlig bestemme meg i morgen, så vi får se da.
Toyota TACOMA Electric Pickup 1996. 250km rekkevidde

elektrolux

Tror bilen selger når du treffer rette kunden.

Saxo'en er driftsikker, og skulle noe svikte finnes deler til fornuftige priser, eller hele delebiler å få kjøpt.

Den kan hurtiglades med enkelt utstyr, og kan til og med kobles til booster batteri om en skal ut på langtur.

Håper også at bilene forblir i Norge.

Dersom du har mange interresenter fra UK kunne de heller fått Citroen C1 EV'ie min. Den har vært registrert der før, så tilbakeføring til UK burde være kurrant. Den har "desverre" venstreratt.

Snakker om nybil 100% strøken 4 dørs sort bil (toppmodellen) Lithium batteriet holder til ca 100 km rekkevidde.

Du kan jo formidle den på kommisjon ;)
Stavanger:

Selger ladeutstyr via http://elbilhjelpen.no AS

Har hatt trimma City El, Citroen AX elektro
Har for tiden Tesla S85 VW e-Up, Peugeot P106 og Citroen Saxo, C1 EVie,  og Berlingo nye modellen, div. Think Classic og City 2010 model og Norges eneste Cree SAM og Chin 3 hjuler samt Vectric scooter. Kjøpt Fiat X 1/9 for elektrifisering og venter på Sort Solo EV #635 og Artega Karo for levering sommeren 2020

Daglig leder i elbilhjelpen.no

Bly

De to bilene er ikke solgt enda. Selger dem til KUPPPRIS til lesere på forumet. De er ikke avertert andre steder til disse prisene. Vi har plassproblemer inne nå.
NB: Dette er billigere enn et batteribytte til Lithium.
Prisene gjelder ved kjøp før 09.03.2012

Blå tre dørs 128000km meget pen bil med helt ny Li-pakke 16,8kWh pakke 110km= 30% lengre kjørelengde enn med Ni-Cd batterier kr 85000,-

Hvit fem dørs 38000km meget pen ny Li-pakke  20,6kWh pakke 140km = 60% lengre kjørelengde enn med Ni-Cd batterier.
Denne bilen er nok en av Norges raskeste Elektriske Saxo (Det vil ikke si at bilen er noen racerbil)  kr 98000,-

Omregistrering kommer i tillegg.
begge bilene er noe raskere enn lik bil med Ni-Cd., og går mye bedre i motbakkene.
Begge bilene leveres med ett års batterigaranti uansett kjørelengde.

førstemann til mølla. send e-mail til s.teiste@online.no
eller ring på dagtid 37049446

Toyota TACOMA Electric Pickup 1996. 250km rekkevidde

Elmo

Bor i Asker. Elbilist siden 2005. Div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen ca 165.000 km. Kun en kjørbar nå.
Har også en eUp 2015, gått 82.000 km, Tesla Model3 2019 og Seat Mii 2020.

Bly

Begge bilene er 2002 modeller. den som har gått 128000km har sommerdekk på alufelger, og vinterdekk på stålfelger. Den som bare har gått 38000km har kun helårsdekk
Toyota TACOMA Electric Pickup 1996. 250km rekkevidde

Elmo

Sitat fra: Bly på fredag 02. mars 2012, klokken 22:44
Ved bruk av std-lader vil kapasitetsmeteret virke, men med noen svakheter siden Litium lades mye mer effektivt enn Ni-Cd. ved bruk av ekstern lader vil det ikke virke.

Er disse to Saxo'ene med original eller ny/ekstern lader ?
Bor i Asker. Elbilist siden 2005. Div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen ca 165.000 km. Kun en kjørbar nå.
Har også en eUp 2015, gått 82.000 km, Tesla Model3 2019 og Seat Mii 2020.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA