Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Rekkevidde

Startet av rossifan46, mandag 13. februar 2012, klokken 10:55

« forrige - neste »

Joachim

Kunne dette vært overført til elbil, eller er belastningen en helt annen? Uansett imponerende :)

http://www.gylling.no/cgi-bin/forside1.pl?record=81#

Edit: Og her er et eldre inlegg med kapasitet etter 3000 sykler:
http://www.gylling.no/cgi-bin/forside2.pl?record=71#

El rayo

Dersom dette er de 2,3Ah LiFePO4 cellene som jeg bruker i modellfly, så gikk de ut av produksjon for et drøyt år siden, 24. januar 2011. Jeg belaster dem "bare" med 50A i modellflyet, men har sett blogg om en i USA som har kjørt dem 1000 cycler med 100A.
Oslo, kjørt 2000 Th!nk "El Rayo" siden juni 2003, nikometer siden april 2009
kjøpt på 9.500 km, kjørt tilsammen 60.000 km. Fremdeles med originalt batteri
http://elbilforum.no/forum/index.php/topic,1946.0.html
http://www.austinev.org/evalbum/794

2000 Th!nk delebil "Blu", som skal på veien igjen
EL-ma Classic elassistert sykkel
http://www.evalbum.com/preview.php?vid=4237

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA