Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Leaf versus I-miev

Startet av Go-carter, fredag 09. mars 2012, klokken 12:22

« forrige - neste »

Go-carter

Hei,

Hva er sannsynligheten/muligheten for å få registrert noe slikt i Norge?

http://www.blocket.se/bastad/EL_Driven_Piaggio_APE_19000___36350633.htm?ca=16&w=3

Kanskje enklere å importere en på bensin, og konvertere den?
TMX60D
Leaf S 2015
Think 2011 2+2 Zebra "Sola" 106.000km pr. mars 2017
Think 2008 "CaThinka" kommende banebil

elektrolux

Du kan i alle fall ikke kreve bruk av §15 regelen, da det er snakk om en motorsykkel, og ikke bil.

Ellers er det jo et digg kjøretøy, som kanskje til og med kunne blitt registrert som moped eller Lett motorsykkel og brukt til og fra skole av en 16 åring.
Stavanger:

Selger ladeutstyr via http://elbilhjelpen.no AS

Har hatt trimma City El, Citroen AX elektro
Har for tiden Tesla S85 VW e-Up, Peugeot P106 og Citroen Saxo, C1 EVie,  og Berlingo nye modellen, div. Think Classic og City 2010 model og Norges eneste Cree SAM og Chin 3 hjuler samt Vectric scooter. Kjøpt Fiat X 1/9 for elektrifisering og venter på Sort Solo EV #635 og Artega Karo for levering sommeren 2020

Daglig leder i elbilhjelpen.no

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA