Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Urskive for Think

Startet av Silkefot, torsdag 15. november 2007, klokken 11:10

« forrige - neste »

Silkefot

Kommer du til å handle elbil neste år? Man kan jo håpe at elbil prisene vil synke litt når det kommer noen nye elbiler på markedet (forhåpentligvis neste år), men kommer det til å trigge innkjøp av en annen elbil for en som allerede har en? Selv er jeg i grunn fornøyd med Saxoen min men litt etter behov kan det jo være andre ikke er det...
Bosted Fetsund
Lykkelig eier av en Leaf 2011 modell
Enda lykkeligere eier av en Tesla model X 100D
Eide en Saxo i 10 år
Model Y bestilt...

El rayo

Skal ha Th!nk Open. Men det ser ut til at det drøyer :( Først skal de få fire-seteren i produksjon.
Oslo, kjørt 2000 Th!nk "El Rayo" siden juni 2003, nikometer siden april 2009
kjøpt på 9.500 km, kjørt tilsammen 60.000 km. Fremdeles med originalt batteri
http://elbilforum.no/forum/index.php/topic,1946.0.html
http://www.austinev.org/evalbum/794

2000 Th!nk delebil "Blu", som skal på veien igjen
EL-ma Classic elassistert sykkel
http://www.evalbum.com/preview.php?vid=4237

cra

Jeg er veldig sugen på en ny, og gjerne den åpne varianten (hvis det er den cabriolet'en jeg så bilder av for lenge siden). Men, desverre er der ikke økonomisk rom for det; jeg har fortsatt ganske bra lån på den jeg har, og den går vel ikke for mange kronene når det kommer nye og bedre modeller på markedet.  :-\

Så nei, jeg kommer nok ikke til å kjøpe ny bil i løpet av neste (3-4) år, men je ghar veldig lyst!
Tesla Model S75D 30/6/17
Tesla Model S85 26/3/14-30/6-17, 82500km
Leaf 9/5/12
Think City, Har ACTIA diagnoseapparat.
Sykkylven (Sunnmøre)

Griffel

#3
Fornøyd med den jeg har. Men hvor lenge kan jeg holde den i drift med rimlig innsats? Neste bil må ha vekselstrøms motor. Så da må det bli en Think eller en Tesla, og med vanlig inntekt blir valget enkelt.
Hyundai Ionic.
Tidliger mange år i PSA klasiker.

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA