Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Batteriteknologi nå når de store bilfabrikkene kommer

Startet av oljo, onsdag 19. oktober 2011, klokken 15:32

« forrige - neste »

oljo

Sammen med gult diodelys vil ikke bilen starte. Jeg har prøvd alle mulige triks som jeg finner
på dette forumet.
   Prøver til slutt å isolasjonsteste motor. Shuntspoler:350Mohm  Anker: 0,2Mohm v/50 volt Vendepoler0,002Mohm og målespenningen detter til 1volt.
Full overlednig i vendepoler. Dette er vel årsaken til at det grønne kjøre lyset ikke kommer på. Motore må sikkert ned. Er det mye arbeid å løse ned drivaksler?
Er det noen som kan gi meg et svar på dette?

Hilsen oljo
   

Tony

Saxon gikk 86000 på 1 batteripakke før den ble byttet ut med en C-zero.
Nå er C-zeron 8 år, 138.000km og still going strong.
Fornøyd med ny MG

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA