Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Tesla Supercharging som primær ladekilde?

Startet av knut.aulie, tirsdag 08. august 2017, klokken 21:46

« forrige - neste »

knut.aulie



Bolt leder ann i den elektriske trenden i California. Blir spennende å følge salgstallene når TM3 slippes i juli og produksjonen rampes opp ut året. Tesla planlegger jo en startproduksjon som er høyere i uka enn det Bolt har solgt totalt.

Hva kommer GM til å gjøre?

knut.aulie


AmocoCadiz

Nesten on topic,
men et begrunnet valg av Bolt av kjente Youtuberen Transport Evolved.
Oppsummeringen med at hvis du virkelig trenger rekkevidde i normal bilstørrelse og pris er det fortsatt kun Bolt som leverer ...i USA.
Gunstig leasing pris også.




LittleHammer

#3
I følge Doug DeMuro så selger ikke Bolt i USA.

"The Chevy Bolt has some amazing Tesla-beating numbers: $37,500 base price for 238 miles of range. But inventories are piling up and nobody's buying it. I'm reviewing a 2017 Chevy Bolt to find out why it isn't as cool as the Tesla Model 3."

Peugeot Ion 2012
Jaguar I-Pace 2019

Tellus

Tja,

Det ble solgt 2107 Bolt i august i USA. Dette er rekord og gir et annualisert salg på over 25000 i USA. I tillegg så selges jo bilen i flere land. jeg synes der er mer interresant å drøfte problematikken rundt hvor mange biler GM faktisk kan produsere. LG er vel i øyeblikket den begrensende faktor.

Forøvrig solgte GM like mange biler som estimert antall Tesla M i USA. Ikke umulig at Bolt var den mestselgende elbil i USA i august som jeg også tror den var i juli.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA