Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Viktig informasjon om KAMPANJERENTA! 0.25%

Startet av Teslaspolen, lørdag 16. september 2017, klokken 19:17

« forrige - neste »

daktari


fredag

Mitsubishi i-Miev (2011)
Tesla Model S 85 (2013)
Tesla Model 3 (2019)

daktari

Hva man ikke vet... Er det UMC eller adapteret?
Da fungerer de ikke motsatt heller? Hva med norske eiere i et område i Norge med TN-nett?

Zett


daktari


olavxxx


Teslaspolen

#21
Sitat fra: Muffinman på torsdag 27. juli 2017, klokken 12:31
Men forbehold om at de er tilgjengelige. Parkeringen benyttes nemling av de som jobber der, og jeg tror ikke de lar være å parkere på plassene fordi det står en ladestolpe der.

Jag såg att det fanns en hel rad till av lika laddstolpar på parkeringen nedanför, som jag antog är till för anställda i byggnaden.

Sitat fra: daktari på torsdag 27. juli 2017, klokken 21:48
Hva man ikke vet... Er det UMC eller adapteret?
Da fungerer de ikke motsatt heller? Hva med norske eiere i et område i Norge med TN-nett?

Vi äger hus i Fageråsen, Trysil. Där är det TN nät, inga problem att ladda via stickkontakt där. Och ja, norska UMC passar i svenska (och andra länders) elnät. Det är just det norska IT-nätet som ställer till det för oss övriga européer.  ::)

Förresten, finns det något sätt att i förväg avgöra om ett område har IT eller TN nät i Norge? Finns det en karta eller någon liknande databas? Det enda jag vet är att om man hittar ett rött trefas uttag i ett område så är det TN nät...

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA