Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

kewet kontrol boks skjema

Startet av froland, onsdag 02. januar 2008, klokken 00:38

« forrige - neste »

Ken

#15
Minus 20 i batteripakken? Har du vært på Svalbard igjen? Ser ikke ut som en linear kurve da. Mellom 3 og 4 K ohm er grensen til aktivering av viftene, ved 20 til 25 plussgrader. Skal vi måle under kjøring eller under lading fordi viftene kommer på tidligere under lading. Red. det var dumt-samme føler i begge tilfelle!
Vi kjører parallele innlegg her og bør flytte til Temp. følere i Advansert reparasjoner.
Kristiansand. Think City  105K 2001. Kjørt i to år. Ex Postens Think, 50K. Tidligere styreleder for Agder Elbilforening. Den ble til en lokallag av den Nasjonal Elbilforeningen hvor jeg har hatt forskellige verv. Kjøre 1. gen Leaf nå.

hens

kurven blir ganske krum. se punktumet etter k. Kurven blir ikke nøyaktig, men gir en indikasjon på en knekk et sted omkring 0
+40=1,6k .
+35
+30=2,2k    .
+25=2,8k     .
+20=3,3k       .                  
+15=
+10=
+05=8k               .
0
-05
-10
-15
-20= 30k                                                                                                    ->....  
Oslo. 300.000 kilometer med Think, Kewet og annet.  -Sølvreven, 100 km/time med Kewet.  -Isbjønn, Kewet, første elbil på 80 grader nord? Har blitt kjørt på  Svalbard. "Hoppetussa" Subaru van 4-hjulsdrift ombygget med jetflystarter til eldrift.  94.000 kilometer på Think-originalpakken. Nå 19 luftkjølte blokker fra '95. Think Traveler elassistert sykkel.   http://www.austinev.org/evalbum/807 og http://www.austinev.org/evalbum/809

El rayo

Sitat fra: Ken på tirsdag 15. januar 2008, klokken 20:45
Jeg forstår ikke hva du mener med innlegget, tenning eller lading må være på for at instrumentet kan hent ut data fra bilen.
Ken
Beklager sent svar, men jeg har nettopp dobbeltsjekket. Fremgansmåten er som følger for å unngå feilmelding ved aktiver funksjoner:
Tenning på
Koble til diagnoseinstrumentet og eventuellt velg norsk med pil ned-tast
Trykk 5 ganger på *-tast for å komme inn i BSM
Tenning av
Trykk pil ned-tast 2 ganger for å komme til "aktiver funksjoner"
Oslo, kjørt 2000 Th!nk "El Rayo" siden juni 2003, nikometer siden april 2009
kjøpt på 9.500 km, kjørt tilsammen 60.000 km. Fremdeles med originalt batteri
http://elbilforum.no/forum/index.php/topic,1946.0.html
http://www.austinev.org/evalbum/794

2000 Th!nk delebil "Blu", som skal på veien igjen
EL-ma Classic elassistert sykkel
http://www.evalbum.com/preview.php?vid=4237

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA