Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Car-Remote --> Dvalestrøm og temp

Startet av Rav4_EV, fredag 23. juni 2017, klokken 16:08

« forrige - neste »

Rav4_EV

Arne Magnus Berge 90608080
17' Model X90 med alt     19' Tesla Model 3 LR
Vectrix VX-1 med Leaf lithium-ion
Daglig leder hos Euromatic AS folkeladeren.no

elektrolux

Ser ut som en 300-400 Whr rekkeviddeforlenger. Med tanke på at bilen har 16 000 Whr batteri blir dette lite effektivt. Spesielt med tanke på den ekstra vekten.

Rart denne boksen ikke bruker litium batteri, som vile gitt betydelig økt effektivitet.
Stavanger:

Selger ladeutstyr via http://elbilhjelpen.no AS

Har hatt trimma City El, Citroen AX elektro
Har for tiden Tesla S85 VW e-Up, Peugeot P106 og Citroen Saxo, C1 EVie,  og Berlingo nye modellen, div. Think Classic og City 2010 model og Norges eneste Cree SAM og Chin 3 hjuler samt Vectric scooter. Kjøpt Fiat X 1/9 for elektrifisering og venter på Sort Solo EV #635 og Artega Karo for levering sommeren 2020

Daglig leder i elbilhjelpen.no

Trekkoppbil

24V og 45AH burde vel bli ca 1kwt?

For biler med vannbåren varme og uioslerte slanger, kan det bi bedre utnyttelse og heller generere varme i kupeen.

I visse situasjoner kan man tenke seg at denne løsningen kan gi 1kwt ekstra kapasitet eller 5% ekstra rekkevidde.
Jeg har sjølv hatt 2 biler med 1kwt i forskjell på batterikapasiteten, og det her følt som ganske mye.
Men en sånn Lurium-boks vil ikke erstatte ekstra kapasitet på kjørebatteriet i mange situasjoner, som ved hurtiglading og sommerkjøring.




© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA