Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Hvorfor er 11kW maks ladekapasitet for B250e ???

Startet av Pierreax, søndag 07. mai 2017, klokken 20:58

« forrige - neste »

Pierreax

Hei,
Hade tenkt kjøre Oslo -> Norefjell på fredag. Noen som har erfaring av dette?

Tenkte eventuellt lade i Sokna + Noresund. Har lest her att den siste biten opp på Norefjell sluker veldig mye strøm.

Tusen takk!

Pierre

Panduck

Hva slags i3? (dog vil jeg anta at selv den første bør greier dette greit..)

Lars C. Krogenæs

Jeg ville valgt et ladestopp, enten på Sokna eller aller helst Noresund.

Da slipper du stresset med uvissheten. Kjører du ofte, ville jeg ha ladet de første gangene,  relativt mye første gang, og så litt mindre hver gang, til du har oversikt over hvor mye strøm bilen spiser.

Lars
Jobber med hjemmelading hos Circle K.

Den elektriske automobil vil seire
Mars 2017: Leaf 30 kwt
2013-2016: Mitsubishi imiev
2007-2012: Citroen Saxo el
2007: Kewet med NiCd batterier
1996-1998: Utleie av Pivco, Statoil Fornebu

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA