Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Hvordan skal din TM3 se ut?

Startet av mnicolai, fredag 28. april 2017, klokken 22:24

« forrige - neste »

mnicolai

Leverte bilen til 40000km service på onsdag, og har prøvd å få kontakt via Tesla app (og Remote S).  Men har ikke lykkes å få kontakt.  Er dette noe som har skjedd i den senere tid, bare at jeg ikke har fått det med meg?

Vil tro det kanskje er noe Tesla ønsker siden flere eiere har klaget over at bilen står i ro utenfor lokalene uten å jobbes på, på tross av at vi måtte vente i flere måneder på service time.

Beklager hvis dette er gammelt nytt.
MNICOLAI
P85DL, 2015
TESLA Model 3

Christopher Neumann Ruud

App-tilgangen til bilen deaktiveres så lenge det er en aktiv arbeidsordre på bilen. Så det er helt normalt og gjort for å ikke sette teknikerene i fare osv.

mnicolai

OK, da vet jeg det - og høres fornuftig ut.

Dert var bare det at jeg har hatt bilen inne på service og annet, uten at appen har vært ute av funksjon tidligere.
MNICOLAI
P85DL, 2015
TESLA Model 3

pers1

I den nye Appen står Service hvergang den kjørt inn på verkstedet! Så virker som det er en ny oppdatering så man ikke lengre trenger på service å fjerne connected.
Så dette da jeg var å skiftet dekk på Fredag
TM X 100D Pearl White «SERE9TY» med MCU2 HW3 & FSD (prod. Juli 2018)
KANSELERT TM3- Reservert 31/3 2016 ( 2 kanselert)
VW ID.3 reservert 8 mai 2019 kønr83 kanselert gr. Bakhjuls trekk
VW e-Golf ( 07.12.18 -)
VW e-Golf (19.03.15 - 07.12.18)
Tidliger Tesla'r Model S 75D AP1.0 & 90D AP2.0

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA