Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Vindusviskere til PHEV

Startet av Politisk ukorrekt, mandag 03. april 2017, klokken 15:24

« forrige - neste »

Politisk ukorrekt


nofuelno

Jo større egenvekt på fører, desto mindre nyttelast kan du ta med deg.
Jobber hos innovativ forhandler av elektriske ladeløsninger på Lysaker. www.nofuel.no
Jaguar iPace 2018 - Renault ZOE 2015- iMiev 2011 - Think Classic 2004 - Maranello

sylwester

Du trenger ikke å slanke deg :-)

Det er vanlig med å bruke 75kg som vekt per standardperson. Som snitt så stemmer nok det hvis man tar f.eks. alle på Aker brygge og veier de, men for en bil så må man redusere nyttelasta slik at man ikke kommer over totalvekten.
Oslo
Malefika, Nissan Leaf 2018LE hentet April 2018
Elvira, Norsk Nissan Leaf 2012, kjøpt 12.04.2016
Tesla M3 Reservert 01.04.2016

Politisk ukorrekt

Ble noe styr med motorsykkel og tunge kjørelærere husker jeg, og da spesielt de som har oppkjøring fra vegstasjonene... De fleste må nå kjøre egen sykkel bak den som er under opplæring pga at totalvekten blir snever i de fleste tilfeller

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA