Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Nå kommer hydrogenbilene - side by side

Startet av Elbil fundamentalist, mandag 27. februar 2017, klokken 15:52

« forrige - neste »

sven erik

Sitat fra: AppleKnocker på torsdag 29. desember 2016, klokken 22:35
Når man ser snitthastighetene Bjørn opererer med, så er det snakk om realistisk, god fart på langkjøring på god tofelts vei. Man kan komme lenger ved å kjøre saktere, men også kortere hvis det er motorvei.Jeg liker disse testene bedre enn økokjøringsøvelser hvor farten åpenbart er lavere enn man ville hatt i en fossilbil.Veldig bra test og ca 16 mil rekkevidde er også veldig bra av Ioniq.

min kjøring med 18 til 20 er i ca 110 hele veien   men det er mulig å gi på fortere å bruke mer strøm

sølv-pilen

Det var sikkert ett ærlig forsøk på test av rekkevidde.. men da burde han heller ikke ha stoppet å ladet på hver eneste lader på retur, selv om det er logisk når han alikvell skal få av is.. men det ødlegger jo selve testen av rekkevidde da neppe noen kommer til å lade så ofte på en slik tur..
Kvit nordisk Nissan løvblad med 6,6 kW lader
Opel Ampera-e
2 stk. 15m skjøteledning

sven erik

og en tig hurtiglader du til 90% på vinteren og er i bilen med varme på får  du like lang rekkevide  som med 100% fra start

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA