Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Re: ESP lampene lyser når det er kaldt

Startet av pudderjagar, onsdag 18. januar 2017, klokken 20:05

« forrige - neste »

Øyvind.h

Det er en oppskrift på utilgjengelige ladeplasser, enkelt og greit.

Mercedes EQC AMG 2020
Model Y Performance bestilt
x Tesla Model X90D 2016
x Kia eNiro 2019
x Tesla Model S 90D 2016
x Nissan Leaf mars 2012
x Model S aug 2013

pudderjagar

Da er ei oppskrift på at da må opp fleire ladeplassar.

Husk at dei færraste kan lade med meir enn 3,6 kw type 2 eller 2,2 kw med shuko. Då går da fort 6 -7 timar å få lada opp batteriet samt at ein bør kunne forvarme bilen for å få mest mulig rekkevidde og komfort ut av tilbudet. Derfor bør ein på destinasjonslading kunne parkere, kobble i, og stå tilkobblet til ein skal kjøre.

Sett opp fleire ladepunkt. Ein treng ikkje auke totaleffekten inn på anlegget. Da kostar ikkje så mykje men gjev mykje meir komfort.
Kjører:
Zoe 43kw med 400km rekkevidde! (Q210, 2015modell)
Nissan e-nv200 Evalia (24kwh)
Nissan e-nv200 varebil(40kwh) Firmabil
Kun elektrisk med 70 000km pr år!!

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA