Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Bolt første kunde erfaringer

Startet av frodef, tirsdag 10. januar 2017, klokken 11:48

« forrige - neste »

frodef


Elmo

Ikke helt sikker, men tror det må være en såkalt "Revne-boks" - også kalt NiCd-dødaren. Styr unna.

Erfaringer med RevneboksRevnelader ...
Sitat fra: elektrolux på søndag 29. mars 2015, klokken 09:36
Sitat fra: OneMore på lørdag 28. mars 2015, klokken 11:44
Jeg tror rett å slett Thinken trenger den overladingen for å holde en jevn pakke.

Jeg har også lenge hatt mistanke om at batterifabrikanten som har spesifisert ladeprosessen som er programmert inn i både PSA og Think Classic bilene hadde litt bedre peiling på ladebehovet til eget produkt en Harald Revne. ::)
Bor i Asker. Elbilist siden 2005. Div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen ca 165.000 km. Kun en kjørbar nå.
Har også en eUp 2015, gått 82.000 km, Tesla Model3 2019 og Seat Mii 2020.

Griffel

Sitat fra: Elmo på fredag 18. november 2016, klokken 08:55
Ikke helt sikker, men tror det må være en såkalt "Revne-boks" - også kalt NiCd-dødaren. Styr unna.
Ikke aner jeg hva det er, men Revne-boks var fastmontert, liten og svart, merket Revne systems og neppe nyttig. Dette minner mer om et komplisert koblingsur, og trolig heller ikke noe en har brukt for.
Hyundai Ionic.
Tidliger mange år i PSA klasiker.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA