Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Høy feilrate eller forum-hysteri?

Startet av Beamer Screamer, onsdag 26. oktober 2016, klokken 20:01

« forrige - neste »

Beamer Screamer

Denne trillingen har ikke hatt en snill eier: http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=81799830   :-\

Lurer på hva som har foregått her. Disse skadene er åpenbart påført med overlegg - absolutt alle deler av bilen er jo skadet. Bilen går på auksjon så jeg tipper det dreier seg om et tvangssalg. Noen som har ønsket å ramme kreditor (og dermed seg selv) hardest mulig?

Dette vil glatt koste 100.000 kr å reparere, og bilen er i såpass dårlig forfatning at ingen vil kjøre med den som den er heller. Så den kan ikke være verdt mer enn skrapverdien?
2014 Peugeot iOn med største motor og ALT utstyr (dvs. gulvmatter, parkeringsvarmer og ettermontert navi...)
2017 Fossil med største motor og alt utstyr

nofuelno

Sitat fra: Beamer Screamer på onsdag 07. september 2016, klokken 22:59
Denne trillingen har ikke hatt en snill eier: http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=81799830   :-\

Lurer på hva som har foregått her. Disse skadene er åpenbart påført med overlegg - absolutt alle deler av bilen er jo skadet. Bilen går på auksjon så jeg tipper det dreier seg om et tvangssalg. Noen som har ønsket å ramme kreditor (og dermed seg selv) hardest mulig?

Dette vil glatt koste 100.000 kr å reparere, og bilen er i såpass dårlig forfatning at ingen vil kjøre med den som den er heller. Så den kan ikke være verdt mer enn skrapverdien?
Kan ikke se at det er handlet med overlegg her.
Det er nok bare en sjåfør som er utrolig dårlig på lukeparkering.
Jobber hos innovativ forhandler av elektriske ladeløsninger på Lysaker. www.nofuel.no
Jaguar iPace 2018 - Renault ZOE 2015- iMiev 2011 - Think Classic 2004 - Maranello

jkirkebo

Sitat fra: Beamer Screamer på onsdag 07. september 2016, klokken 22:59
Denne trillingen har ikke hatt en snill eier: http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=81799830   :-\

Lurer på hva som har foregått her. Disse skadene er åpenbart påført med overlegg - absolutt alle deler av bilen er jo skadet. Bilen går på auksjon så jeg tipper det dreier seg om et tvangssalg. Noen som har ønsket å ramme kreditor (og dermed seg selv) hardest mulig?

Dette vil glatt koste 100.000 kr å reparere, og bilen er i såpass dårlig forfatning at ingen vil kjøre med den som den er heller. Så den kan ikke være verdt mer enn skrapverdien?

Det er da mange som bryr seg katten om hvordan bilen ser ut, de vil bare ha billig transport. Speilet bør nok byttes, men det andre er da rent kosmetisk. Så jeg tror fint den selger til omkring oppgitt pris eller deromkring.
Forhandler av ladestasjoner og ladekabler, se www.ladespesialisten.no
Kjører Tesla X75D fra mars 2017 og Model 3 SR+ fra oktober 2019.

nagela

Denne er jo på auksjon, og har kommet opp i 57.000.- + reg = ca 61.000.-
Fortsatt en dag igjen før den er solgt så kan fortsatt bli dyrere.

Så utseende spiller nok liten rolle.
Model X 90D: Black Obsidian, 6 seter sort, Premium pakke. Autopilot1. Levert 18 dager etter bestilling :)
Solgt: Tesla Model S P85+. Brun med alt.

Go-carter

Fyren den er registrert på eier blant annet en pizzasjappe ser det ut som, det kan jo forklare en hel del.
TMX60D
Leaf S 2015
Think 2011 2+2 Zebra "Sola" 106.000km pr. mars 2017
Think 2008 "CaThinka" kommende banebil

lenny36

Pizzaene må jo leveres før de blir kalde så da blir det så som så med parkeringen[emoji12]


Sent from my iPhone using Tapatalk

nr1rayner

Ser du på skadene bak er det rust, det kommer sånn ca over natta på helt bart metall, men er disse galvanisert kan den skaden ha kommet ca samme dag som den stod første gang på veien med skilt.
Galvanisert eller ei, vil uansett tro at den skaden er minst 1, men heller 2 år..
Det er mye rart som selges på auksjon.
Kanskje ikke skadet med overlegg nødvendigvis, men mange gir nok katta i servicer og renhold når de vet bilen blir hentet..
Det går vel endel leasingbiler også gjennom slike firma?

Nei, eier har nok bare hatt en utrolig trang garasjeplass...  ;D

Løp og..... fortsett å løp fra denne  ;)
Trondheim
-13 Leaf Tekna, Norsk bil

Har eid -92 Kewet El-jet 2
Og en hel haug av fossile biler (og moped, MC, ATV, traktor), alt fra Ligier Ambra til Ford Transit

Radiobil1

Bilen endte på 55000 + 3900 i reg + 5000 i salær, så ca 64 000 kr totalt.
Legger man på 10 000 i rep, så er man oppe i billigste 2011 modeller på Finn.

Kan være greit for en 13/14 modell, men kan jo være det er mer mikk med den. Jeg ga meg på midten av 30 tallet.
2015 e-up!, 85 000 km  -  2018 e-golf, 22 000 km

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA