Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Hva er det venstre vil med avgiftslettelser på pluginhybrider?

Startet av haggen, fredag 21. november 2014, klokken 11:46

« forrige - neste »

LMOR

Sitat fra: Kanon på torsdag 15. desember 2016, klokken 13:29
Funger det like dårlig på 1/2 serien mon tro?
Interessant spørsmål. Jeg har prøvd å finne "klager". Det er så vidt jeg kan se fra delene brukt i bilene nøyaktig samme løsning.
Min foreløbige konklusjon er at i3 må ha betydelig mer "internett aktive" kunder. Det er sikkert %-vis flere i3 kunder som kjøper ACC, men det er solgt ca 1 mill 1-ere...
Leter fremdeles etter ny elbil med tilhengerfeste ++
2019 i3 120Ah
2017 i3 94Ah (solgt)
2014 i3 60Ah (solgt)

Ferry

Underkjølt regn glaserte bilen i helga. Bildet viser ganske tydelig hvordan oppvarmingen foregår.


sfinxern

Ja ser man det. Dette bare bekrefter det flere har nevnt også.
2017 Tesla Model S 75D
Bestilt 31.8.2017 - levert 4. desember
2016 BMW i3 94ah Fully Charged Protonic Blue
Produsert 26.8.2016 - levert 16.september 2016.
Min første elbil :)
Helelektrisk bilpark fra 4. desember 2017

KapteinLefso

Close, but no sigar BMW. En liten tråd inn i midten der eller rundt rammen på innsiden så hadde vi vel ikke hatt denne tråden...
2017 BMW i3

LMOR

Som nevnt er alt det sorte varmt, men det går naturlig nok fortere der dette har kontakt med ruten.
En kan ikke kjøre bilen på det tidspunktet bildet ble tatt... så det er ikke så relevant. Isen smelter fortere på enkelte steder på frontruta også. Og is kan tross alt fjernes mekanisk.

Problemet er at mens kupeen varmes, så slutter etter hvert varmen rundt kamera. Det er problemet. Hvis den hadde stått på kontinuerlig, tror jeg problemet hadde vært løst.
Leter fremdeles etter ny elbil med tilhengerfeste ++
2019 i3 120Ah
2017 i3 94Ah (solgt)
2014 i3 60Ah (solgt)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA