Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Peugeot iOn 2013

Startet av edyrli, tirsdag 16. august 2016, klokken 08:00

« forrige - neste »

edyrli

Jeg ønsker å selge min Peugeot iOn 2013 modell. Bilen er kjøpt ny i Norge hos Bertel o Steen.
32000km.
Bilen har vært topp men endring i jobbsituasjon gjør at det blir billigere og mer praktisk og pendle med tog.
Annonse med bilder kommer.
Reva i 2009 (Solgt)
Peugeot iOn 2013. "Norsk bil" (solgt)
SEAT Mii Electric
el-tog: AnsaldoBreda BM72

nofuelno

Sitat fra: edyrli på torsdag 09. juni 2016, klokken 08:36
Jeg ønsker å selge min Peugeot iOn 2013 modell. Bilen er kjøpt ny i Norge hos Bertel o Steen.
32000km.
Bilen har vært topp men endring i jobbsituasjon gjør at det blir billigere og mer praktisk og pendle med tog.
Annonse med bilder kommer.
Pris ?
Jobber hos innovativ forhandler av elektriske ladeløsninger på Lysaker. www.nofuel.no
Jaguar iPace 2018 - Renault ZOE 2015- iMiev 2011 - Think Classic 2004 - Maranello

edyrli

Jeg prøver finne ut hva som er riktig pris på denne bilen.
Noen som har noen meninger om det? Har fått et bud på 90.000 men synes det virker lavt.
Reva i 2009 (Solgt)
Peugeot iOn 2013. "Norsk bil" (solgt)
SEAT Mii Electric
el-tog: AnsaldoBreda BM72

Elmo

Hvis du gjør et kjapt søk på finn.no så er vel ikke det så ille. Såvidt jeg kan avgjøre ut fra det kan kanskje håpe på å få 10000 mere ?
Bor i Asker. Elbilist siden 2005. Div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen ca 165.000 km. Kun en kjørbar nå.
Har også en eUp 2015, gått 82.000 km, Tesla Model3 2019 og Seat Mii 2020.

elekTrond

#4
Har du 88/80 celler av typen LEV50/LEV50N? Ny/gammel motor/girkasse? Årsmodell 2013, men reg.år 12/13?
Vil du bli kvitt fort er 90K lurt. 100K tja? Hvor mange telefonsamtaler orker du? 110K?
Han med kvit '13 iOn til 115K+omreg på Klepp kriger med ei røys '13 fra forhandlere. Med garanti, lave km, til samme pris...
Se på den sølvgråe '14 iOn'en nevnt under her. Går den fort unna mon tro?  ???
EDIT kl 03:28. Haha, "han med kvit '13" ... Hallo du, herr Dyrli. *panneklask*  ;D

FINN i nuet: (pris lav-høy >50K, ikke auksjon/leasing/nybil, (priser under er med omreg))
    hvit '12 iOn til 75K fra Nesøya bil har liggi ute siden maitil ca samme pris. Med storservice, bra dekk og lakk osv...
    sølv '12 zero 88K Bilin på Dal sto på sjekklista mi i mai...
    blå '12 iOn 89K på Vormsund lå ute i mai. (Fortsatt) riper på foto fra 4. mai og nye vinterdekk.
    hvit '12 ion til 96K fra Varebil på Sofiemyr lå ute i mai...
    sølv '12 zero til 97K fra Bilskadesenter ser kjent ut (mai). Tyskimport kan ha noe å si?
    Ohoi! '11 LEAF til 95K+omreg.
    blå '11 iOn til 110K inkl omreg ja...    fra Sør Import (sørimport?) i Mandal. For all del, bilen er (sitat) "Flott" den, men bulk v.bakdør og "noe" på dashen til høyre for midtkonsollen
    + enda en håndfull Leaf til 105-110K, da begynner jeg å miste interessen for trilling all den tid det er kampanje på en spella, splitter ny i-MiEV til 156K inkl. vinterhjul. Samt tilbud BOS 2016-05-30 på 2016 iOn: 167 014,- inkl vinterhjul og vrakpant.

Okey, en siste:
    sølv '14 iOn 116K+omreg med lave 11 500 km i Oslo. Kan være interessant å følge med på hvor fort denne går, nå som fellesferien er over. :)
Nei vent, 3x '15 og 2x '14 iOn/C-Zero til 120K+omreg?


Sjøl ville jeg enten ha en bil med fjernkontroll, forvarme og garanti, (og/)eller så billig som mulig. Tør nevne at jeg i slutten av mai måned gikk glipp av:
'15 miev til 115K (én(?) kosmetisk ripe og vinterhjul uten trykksensorer)
'13 miev til 95K ferdig pruta. (LED-lys og alle oppgraderinger, kun ett dårlig dekk trakk ned)
'11 miev til 62K (14/16's batteri på fullt. Alikevel lettsolgt.
'14 zero til 95K (prøvde meg på 90K dagen etter, men da var den borte :( Han satte ned prisen fra ~100 pga. stille, etter jeg la på ringte det visst ti stykker og ville ha! (!)  :o    )

Ellers sto jeg over en drøss biler til fantasipriser, mange av de ligger fortsatt ute. Satte av én dag til å se på aktuelle trillinger. Av de nevner jeg bare to her:
jeg sto over en '12 zero uten garanti og historikk til 70-80K (prisen gikk fort nedover ; )
jeg sto over en '11 zero til 65K (Nye v.dekk, ei stygg dør, selger gikk sjøl ned 75-70-65-...?)

Fredag 3. juni endte jeg opp med en '13 i-MiEV reg. sept. 2012, gått 40' km,  for åtti tusen oljedollars. Riktignok fikk jeg bilen ferdig oppripet inn- og utvendig, men det er bare fint - for da slipper jeg å bekymre meg for den første ripa. :-D

Æsj. I sted var den 02:15. Nå er den 03:24.  :-X Zzz...
'13 Mjau

edyrli

Takk for et grundig svar :)
Ja det er en 80 celler LEV50N med ny 67hk motor. Registert sent 2013.
Jeg har nok gått ut litt høyt i pris, men var for å sjekke ut markedet.

Dersom jeg ikke klarer få over 100.000 må jeg nok droppe planene om å bli kollektiv reisende. For min del vil det da uansett lønne seg og bare beholde bilen noen år til...
Reva i 2009 (Solgt)
Peugeot iOn 2013. "Norsk bil" (solgt)
SEAT Mii Electric
el-tog: AnsaldoBreda BM72

edyrli

#6
Takk for tips. Nå er bilen solgt og jeg fikk 115.000 for den.
Det var brukbart med aktivitet og det var 2 til som ønsket og se på den. Ingen av de 3 siste interessentene kommenterte prisen.
Reva i 2009 (Solgt)
Peugeot iOn 2013. "Norsk bil" (solgt)
SEAT Mii Electric
el-tog: AnsaldoBreda BM72

Mr.Zero

Sitat fra: edyrli på tirsdag 16. august 2016, klokken 08:00
Takk for tips. Nå er bilen solgt og jeg fikk 115.000 for den.
Det var brukbart med aktivitet og det var 2 til som ønsket og se på den. Ingen av de 3 siste interessentene kommenterte prisen.

Det må jeg si var en svært så god pris for en tre år gammel bil..!  ::)
Ski

Citroën C-Zero 2012, 63.000km - "motvillig" solgt - leveres 6/7-16
Honda Transalp 2001 - første batteriskift i 2012!
BMW i3 Full Pakke Protonic blue
www.rekkeviddeangst.com ..her blir det liv - trodde jeg, men så kom hurtigladerne...

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA