Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Vi som venter på Ampera-e (som vi har bestilt med kontrakt)

Startet av Anders Jensen, tirsdag 25. oktober 2016, klokken 07:30

« forrige - neste »

goggo


Dette er sakset fra http://www.fortum.no/kundeservice/cd/
Har du spørsmål vedrørende lading, ladebrikken din eller fakturaen fra Fortum, så kan du kontakte vår kundeservice på telefon 06910 eller på e-post chargedrive.no@fortum.com.   Har du tekniske utfordringer mens du står på laderen kan du kontakte vår døgnåpne tekniske kundeservice på telefon 22 55 54 24.

For å sjekke om det er noe feil med ditt abbonement eller din brikke så må du kontakte support i Norge ( telefon 06910 eller på e-post chargedrive.no@fortum.com )
For å få hjelp til å bruke en ladestasjon så må du kontakte support i Sverige ( telefon 22 55 54 24 )

Det ser dessverre ikke ut til at disse to support avdelingene snakker sammen. Jeg hadde en feil på en av mine brikker (brikken var OK, men den var registrert feil i Fortum sitt backoffice system), og det tok flere måneder og uttallige telefoner og emailer før de fant ut av det.

Jeg er veldig fornøyd med Fortum som ladeoperatør, men akkurat på dette området burde de forbedre seg ved å begynne å la de to supportavdelingene informere hverandre når kundene har problemer med brikken/kontoen sin.

mvh Hugo
Har elbil og elsykkel.
Bor nær Kristiansand

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA