Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Bussfil

Startet av OneMore, torsdag 18. november 2010, klokken 09:51

« forrige - neste »

OneMore

Heisan, hva er den beste temepratur for å test SAFT blokker på ?
Er det slik som mye lab greier at det er 25GC ?

Hva er tapet om man tester på eks. 10 Grader ?

Ha en strålende helg folkens !
Har blitt noen THINK ja, vil gjerne bytte til meg 5 dørs SAXO. Utfører batteritesting!
Skrur også på 2 stk Cruzin Coolers!

elektrolux

SAFT blokkene yter det samme nærmest uansett temperatur.

I PSA kjøles batteriene ved kjøling, og i fjor hadde mine -7C og likevel full ytelse Ahr bassert. Hva de hadde i Whr er en annen sak, og lavere spenning kan medføre redusert ytelse i det henseende.
Stavanger:

Selger ladeutstyr via http://elbilhjelpen.no AS

Har hatt trimma City El, Citroen AX elektro
Har for tiden Tesla S85 VW e-Up, Peugeot P106 og Citroen Saxo, C1 EVie,  og Berlingo nye modellen, div. Think Classic og City 2010 model og Norges eneste Cree SAM og Chin 3 hjuler samt Vectric scooter. Kjøpt Fiat X 1/9 for elektrifisering og venter på Sort Solo EV #635 og Artega Karo for levering sommeren 2020

Daglig leder i elbilhjelpen.no

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA