Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: "Kjempefall for elbiler..."

Startet av Callah, fredag 12. august 2016, klokken 09:26

« forrige - neste »

Callah

Heisann folkens. Mange har sikkert ikke streifet innom tanken ennå, men dette kan bidra til å sette tankene i gang.

Hadde nylig en garantiutløpstest på min e-golf 2014 mod hos NAF lokalt. Jeg må helt ærlig si at jeg ikke er fornøyd. For det første har de ikke utstyr som kan lese av systemet for feil koder og lignende. For det andre har de opparbeidet seg kunnskap om elektriske kjøretøy til at de kan gjøre en svært omfattende test noe som jeg forventer av et NAF verksted når de tar full pris for testene sine uavhengig av type kjøretøy. De får ikke testet batteriets kapasitet heller...

Samtidig ser jeg lite til at de jobber for elbilistene. Det er ingen samarbeid mellom NAF og Elbilforeningen noe jeg ville forventet av en interesseorganisasjon som NAF. Hva tenker dere egentlig? Burde ikke NAF forberede seg for fremtidens elbilister og de sakene de kan komme opp i ved å tilgjengeliggjøre utstyr allerede nå? Er det verdt å ha et medlemsskap hos NAF hvis man er 100% elbilist? Kjør debatt :D

kVArh

Bladde nettopp gjennom "Motor, Magasinet for deg som en NAF medlem".
Synes det er noe famlende tilnærming til El-bilen.
Litt mer interessert i El-sykkel..
I "Kampen om å komme lengst"  (på en tank). En rar konkurranse mellom en hybrid, ladbar hybrid og en helt uten elektrisk hjelp. Virker bare som en morsom tur som ikke sier så mye.
Hvor skulle vinneren (den ladbare nybriden) få lov til å tanke underveis? (noe de stort sett ikke fikk til heller).
KIA Soul EV Exclusive, Titanium silver, 2016

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA