Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: HomeLink

Startet av torjze, søndag 05. februar 2017, klokken 12:18

« forrige - neste »

torjze

Vi er en liten gjeng som har kjøpt 2016 Leaf Tekna 30kwh.

I en av leafene har ryggekamera sluttet å fungere. Noen som har opplevd dette? Det blir uansett en garantisak.

I følge Nissan må det bestilles nytt kamera fra Japan og det tar i følge verkstedet 3-8 uker. Dette synes vi er i overkant lang tid. Noen som vet noe om rettigheter her eller kan de bruke 8 uker på dette?

nr1rayner

Lang leveringstid er vel egentlig et godt tegn, det byttes få slike, så det må sendes fra andre siden av verden..
Våre biler produseres vel i England, Sunderland? Så merkelig om de ikke kan spore opp noe der.
Lovmessig er jeg usikker.. Det skal jo være i orden på en ny bil, men samtidig er det jo ikke noen vesentlig del (bilen kan fint brukes uten kameraet).
Så det spørs at det bare er å belage seg på å vente ja..
Trondheim
-13 Leaf Tekna, Norsk bil

Har eid -92 Kewet El-jet 2
Og en hel haug av fossile biler (og moped, MC, ATV, traktor), alt fra Ligier Ambra til Ford Transit

torjze

Ok. Takk for svar. Tålmodighet er en dyd visstnok...

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA