Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Hjemmelader

Startet av Wattson, mandag 20. juni 2016, klokken 23:58

« forrige - neste »

Olemann


Busa

Det å gi adgang til kolllektivfeltet er jo et insentiv for å få folk til å kjøre utslippsfritt, så i byområder er det lett å forstå at lokalutslipp er av stor betydning. Skal man få noen effekt på lokale utslipp særlig de vørste dagene vinterstid, bør man vel stenge enda et felt for fosile kjøretøy.
Men no jeg ikke forstår, er at fosile drosjer fortsat får benytte kollektivfeltene, det har ingen ting med kolektivtrafikk å gjøre (mer som limoservice å betrakte), og til alt overmål har de motoren igang 24t i døgnet, ut med kollektivfelt inn med miljøfelt.
Citroen C-0
Renault Gr.Espace 2.2 dci, IV
Westfield Megabusa 2012 (lekebilen)
Viktig med litt fart og "spenning" i hverdagen

bno

Reservert Prolestar - Kansellert
VW ID.3 ST Reservert - Kansellert
Ventebil Kona sin E-Up 2016

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA