Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Følg meg hjem lys!

Startet av Zdenek Sopousek, tirsdag 26. april 2016, klokken 22:20

« forrige - neste »

Zdenek Sopousek

Hei! Vi skal lease Nissan Leaf, 2015 modell. Den har verken varme i sete, ratt eller rundt batteriet. Selgeren mener at oppvarming for batteriet slår inn først når kjernetemperatur i batteriet er -22 grader slik at det strengt tatt ikke er nødvendig i Oslo? Ellers ang varme i seter og rate kan kompenseres med oppvarming i bilen. Dette vil bruke mer strøm. Bilen er importert fra Tyskland. Er det noen som har noen bemerkninger ang det med oppvarming? Takk på forhånd.

Rav4_EV

Har hatt flere Leaf uten batterivarme. Dette er kun for å sikre at batteriet blir helt fulladet under ekstrem kulde. Varmen er verdiløs når bilen blir satt i bevegelse. Da forsvinner den som dugg for solen.

Rattvarme og setevarme er ting som er kjekt og ha og gjør at bilen er mer verd på bruktmarkedet om noen år.

Om prisen du skal betale er god man man godt leve uten dette.
Arne Magnus Berge 90608080
17' Model X90 med alt     19' Tesla Model 3 LR
Vectrix VX-1 med Leaf lithium-ion
Daglig leder hos Euromatic AS folkeladeren.no

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA