Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Ladekabel el-bil justerbar 16 amp

Startet av tomas bergen, søndag 21. februar 2016, klokken 13:59

« forrige - neste »

tomas bergen

Hei,copi fra mail......

Her er Dalia, kone til Tomas , som ringte deg i dag tidlig. Mail under er fra Nissan senter angående årligservice. Som du kan se da er det mail fra august i 2015. Tomas har video om alt dette som skjedde.

Dette gjelder Nissan service som heter: ''AutoCenteret AS'', Åsane Bergen.

Timen som vi fikk denne uken ventet vi siden august. Vi var på service i oktober da tok de bilder av rust alle steder, inkludert under seter fremme og liste under gummi. Service folk sa at de skal sende foto tik Nissan center Norge, for det det er de som godkjenner reklamasjon. Etter det fikk vi en time nå i januar. Vi leverte bilen vår til verksted på tisdag den 12. januar. Dagen etter hentet vi den. Som du kan se på bilder er ikke utført en god jobb. Vi fikk ikke skriftlig bekreftelse hva de har gjort, men de lovet at alt var fikset både under setene og lister. Flere ganger  ringte vil til sefen deres for å høre hva som skjedde at jobben ble ikke gjort, men ingen tatt telefon og ingen ringte oss tilbake.

På torsdag ringte Tomas til verksted selv for å høre hva de har gjort og spurte etter dokumentasjon angående deres jobb. Da fikk han klart svar at jobben var gjort på sercive sine kostnader, for Nissan center har ikke godkjent dette.

Vi hadde også service problemer angående varmeelement som ikke ble skiftet før vi fikk hjelp av noen andre.


Vi har noe video, foto, sms, mail om det trengs videre.

Vedlagte bilder viser at jobben ''er fulført ''. Som service folk sa at rustene ble pusst vekk og lakert på nytt ;)


Er det mulig å finne ut om de har søkt godkjenning for rust problemer hos Nissan Norge? Hvor skal vi finne hjelp om ''vår'' service vil ikke samarbeide? Er det mulig at folk fra utenlad behandles på en annen måte? Hva skal vi tro?


Vår meil copi



Fra: dalia dobilaite [mailto:daliadobilaite@yahoo.no]
Sendt: 1. august 2015 23:20
Til: Steinar Nesheim
Kopi: Tomas K.
Emne: Nissan Leaf EL 23777



Hei,



Det er meg Dalia som ringte deg forrige uke angående deres kundebehandling.

Bil står på Tomas K. sitt navn, vi eier en Nissan Leaf, EL 23777.

Han kommet til den årlige service for andre gang, (eller 2 årsservice). Deres folk ble ferdig med sitt arbeid og kjørte ut for å vaske motor. Da Tomas spurte om alt er klar og om alt som var avtalt ble byttet ut. Så fikk han et klart svar at alt er ok og alt var skiftet, inkludert bremsevæske. Når Tomas sa at han skal til en annen sercice bare for å  sjekke om alt er skiftet. Så plutselig deres arbeider ''husket'' at han glemte å skifte bremsevæske, men 5 min tidligere sa han at han gjore det også. Han beklaget veldig mye og sa at han kan og skal skifte bremsevæske nå med en gang. Han også nevnte at han er lærling og han jobber alene.

Nå spør vi hvordan jobber en lærling alene uten kontroll og må ha stor ansvar? Hvordan er vi sikre på nå at alt ble skiftet og kontrolert som det skulle? Det er mulig at andre el-bil eierne ble lurt på samme måte.

Hvorfor må vi betale store penger for en jobb som ikke ble gjort skikkelig? Hvordan skal vi være sikre at all jobb var gjort på første kontroll også?



Hører fra deg hvordan fikser vi dette videre.

Du kontakte oss på tlf, Dalia- 41500413, Tomas- 96229655, eller mail.


Svar fra Nissan mail copi.


Mandag, 3. august 2015 8.26 skrev Steinar Nesheim <sn@sandegruppen.no>:


Hei

Det er beklagelig det som dere opplevde

Har tatt dette opp internt og slikt skal ikke forekomme dere som kunder skal føle dere sikre på at det vi gjør skal vere skikkelig utført.



Vi skal ta en ekstra sjekk på bilen deres når vi tar den inn for og reparere rust under seter for og sikre at alt er utført i henhold til service heftet



Eg kreditere deres fakturas og sender en ny med 50% rabatt

Håper  dette er ok for dere



Eg tar kontakt for ny time for og få fikset setene



Med vennlig hilsen

Steinar Nesheim
Verksmester

AutoCenteret AS
Liamyrane 6, 5132 Nyborg
Pb. 2623 Liamyrane, 5828 Bergen

( Dir.     +47 55 19 76 51
( Mob.   +47 94 02 89 15
Ê Fax     +47 55 19 76 01

* Epost  sn@sandegruppen.no

------------------------------------------



Mvh, Dalia og Tomas

For mer info kontaktes vi på telefon:

Dalia 41500413

Tomas 96229655


Mvh, Dalia og Tomas


Išsiųsta iš ,,Samsung Galaxy" išmaniojo telefono.


Bjoris

Det ser mer ut som de ikke har gjort noe som helst! Lakk finnes vel på boks så ser ikke helt problemer med det?
I bestilling: X60D, Midnight Silver, luft/henger/vinter/AP
Solgt: 70D(75) Titanum, levert 2.9, solgt 4.9!
Solgt: S85 Grå med alt, Solgt Nov 2015
2016 Tekna 30, levering 20.1.2016
Solgt: 2011 US Leaf SL

tomas bergen

hmmm.Idag vi ta kontakt med nissan norge.Vi vente på svar.Åsane så de er ikke garanti,eller reklamasjon!

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA