Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Varme opp bilen uten bruk av Carnet

Startet av Vinterel, tirsdag 24. november 2015, klokken 15:51

« forrige - neste »

Vinterel

Her er det mye bra svar! Krise om det ikke lader/startet når det er kaldt. Det må man nesten sjekke med forhandler...

PHEV Hemsedal

Hei, eg måtte nesten registrere meg her for og svare på denne kommentaren. Eg ville ikkje anbefalt outlander phev på Røros. Eg bur i Hemsedal og har no heva kjøpet på min outlander utan noko krangel på det og grunnen var vesentleg forskjell mellom salgsopplysningar og bruk.
Røros og Hemsedal har veldig likt klima, stabilt vintervær med mange ordentlige kalde dager. Eg sjekka nøye før eg kjøpte. Opplysningane gjekk på at batterirekkevidden blir (naturleg det) redusert i kaldt vær, og bensinforbruket NOE høyere....og at batteriet kanskje ikkje vil virke under -30. Dette tenkte eg var greitt, dei 1-6 dagane i året det er under -30 lar eg alt med motor stå uansett.
Outlander er oppgitt til blandet bruk med fullt batteri 0.19. Batteriet driver bilens elmotorer og varmeapparatet. MEN, når du bruker varmeapparatet starter uansett bilen bensinmotoren og dette kan du ikkje styre. Sjølv med forvarma bil, eller som eg gjorde når det var nokon dager med -23 her no stod den i verkstedet i pluss 10 før bruk. Bruken du oppgir er veldig lik min, eg køyrer nokon km skole og nokon til butikk og ellers stort sett maks fem km. Dette skulle være perfekt for hybrid. Hadde du kunne tvangskjørt den på el....Bensinmoteren gjekk uansett, og eg klokka inn blandet forbruk med fulladet batteri i snitt på den tiden eg hadde den, 0,72 på mila.
Eg snakka mykje med importøren, og dei innrømte at vinterstid, jo som for oss vil være med okt-mai, måtte regne med minst eit slikt forbruk på småkjøring. Med mindre du ikkje brukte varmeapparatet! Dette er heilt uaktuelt for med og ikkje bruke...
Batterirekkevidden er med fullt batteri er i -10 forøvrig ca 25km, ein sannhet med modifikasjoner for det er 25km pluss bensin. Om du vil ha på varme!
Og batteriet som ein kunne rekne med ikkje virka under -30....ja det virka ikkje i -17....
Eg såg det at køyrte eg 4km så kunne den begynne og køyre på berre batteri, det betyr at du må litt lengre turer for og få nokon nytte. Snittet mitt vart altså 0,72. Men på det du kaller småkøyring, 4-6km brukte den så mykje som 1,1. Det var dei litt lengre turane til Gol t/r på fem mil som trakk ned for då klarte eg 0,5.
Nei, eg ville ikkje anbefalt outlander phev på røros med dagens teknologi.

Dykkern

Nå burde kanskje jeg holdt kjeft som bor i Bergen, men min erfaring med skikkelig kulde (<5 kuldegrader) passer godt med erfaringene til PHEV Hemsedal. Men fra ca +4 synes jeg drvstofføkonomien er svært god.

kajaaen

Ser at bilen ikke er egnet for kalde strøk (-15C), hva om man på tur passerer et område med f.eks. -30C, vil man oppleve stopp, eller er det andre problemer som oppstår?

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA