Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Tapt kapasitet

Startet av JENSSEN, tirsdag 05. januar 2016, klokken 14:16

« forrige - neste »

JENSSEN

hei, jeg bestilte meg en zoe første del av nov, får jeg da en 240 eller 210?
kan man egentlig velge mellom disse modellene selv?

22kw svart zoe 2016

hsa77

Sitat fra: JENSSEN på søndag 29. november 2015, klokken 14:30
hei, jeg bestilte meg en zoe første del av nov, får jeg da en 240 eller 210?
kan man egentlig velge mellom disse modellene selv?
Dette spørsmålet bør du stille til selgeren...

Det er nok mest 240 som selges nå skulle jeg tro,  vet ikke om det fortsatt er noen 210 å oppdrive?
2015 Renault ZOE Intense (R240) - solgt
2017 Renault ZOE Intense ZE40
2014 Tesla S85 (classic RWD med AP1)

v-i-c

Sitat fra: hsa77 på søndag 29. november 2015, klokken 19:12
Sitat fra: JENSSEN på søndag 29. november 2015, klokken 14:30
hei, jeg bestilte meg en zoe første del av nov, får jeg da en 240 eller 210?
kan man egentlig velge mellom disse modellene selv?
Dette spørsmålet bør du stille til selgeren...

Det er nok mest 240 som selges nå skulle jeg tro,  vet ikke om det fortsatt er noen 210 å oppdrive?

Slik jeg har lest informasjonen fra Renault så er det mulig for kjøper å velge hvilken motor som ønskes i hvertfall ut 2015. Men dette er jo noe som bør spesifiseres i kontrakten mellom kjøper og selger.
Noen ganger selges det en bil som selger fysisk har i sitt salgslokale, andre ganger bestilles bilen direkte fra fabrikk og bestillingen er grunnlag for produksjon.

Har du skrevet en kontrakt bør det definitivt stå i denne hvilken type motor som er i bilen du får levert. Mitt råd er les kontrakten nøye.
-- -- --
Svart Zoe Intens 2015 (43 kw)
-- -- --

JENSSEN

står faktisk ikke noe i kontrakten, står bare årsmodel og hvem pakke jeg valgte
22kw svart zoe 2016

elektrolux

#4
43 kW versjonen er dyrere å bygge, men trenger lengre tid å lade fra vanlig stikk og har kortere rekkevidde.

22 kW versjonen har marginalt mindre dreiemoment og bruker mindre strøm.



Stavanger:

Selger ladeutstyr via http://elbilhjelpen.no AS

Har hatt trimma City El, Citroen AX elektro
Har for tiden Tesla S85 VW e-Up, Peugeot P106 og Citroen Saxo, C1 EVie,  og Berlingo nye modellen, div. Think Classic og City 2010 model og Norges eneste Cree SAM og Chin 3 hjuler samt Vectric scooter. Kjøpt Fiat X 1/9 for elektrifisering og venter på Sort Solo EV #635 og Artega Karo for levering sommeren 2020

Daglig leder i elbilhjelpen.no

ZOE

Hva mener du med marginalt dreiemoment ?

elektrolux

Marginalt mindre enn 43 kW versjonen. Rettet i originalposten nå.
Stavanger:

Selger ladeutstyr via http://elbilhjelpen.no AS

Har hatt trimma City El, Citroen AX elektro
Har for tiden Tesla S85 VW e-Up, Peugeot P106 og Citroen Saxo, C1 EVie,  og Berlingo nye modellen, div. Think Classic og City 2010 model og Norges eneste Cree SAM og Chin 3 hjuler samt Vectric scooter. Kjøpt Fiat X 1/9 for elektrifisering og venter på Sort Solo EV #635 og Artega Karo for levering sommeren 2020

Daglig leder i elbilhjelpen.no

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA