Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Ladetider

Startet av kaiat, torsdag 01. juni 2017, klokken 10:08

« forrige - neste »

kaiat

Noe av det som skiller i-Miev fra sine franske søsken er fjernbetjening av varmeapparatet og forvarming. Nå ser det ut til at dette har blitt tilgjengelig på 2017-modellene av iOn og C-Zero også, om enn i det stille. I siste versjon av instruksjonsbøkene for disse to er fjernbetjeningen og forvarmingsvalgene utførlig forklart.

http://public.servicebox.peugeot.com/ddb/modeles/ion/ion_ion/ed01-16/no_no/contenu/AP-ION_01_2016_NO.pdf
http://service.citroen.com/ddb/modeles/c0/czero_czero/ed01-16/no_no/contenu/AC-C-ZERO_01_2016_NO.pdf

LED hovedlys og 16 kWh batteri ser derimot fremdeles ut til å være forbeholdt i-Miev.

Snylter1

Batteriet på alle 2017 tvillingene skal vist gi 170 europeiske fantasi kilometer i følge forhandlere jeg har vært i kontakt med
To Mitsubishi og to Citroën forhandlere har fortalt det til meg.

sylwester

Ser ut til å være helt lik i-Miev sin ja. Jeg tror i-miev muligens har hatt litt konkurransefortrinn pga av dette.
Jeg syns de skulle tillat å bruke den uten tilkobling til strøm slik som på Leaf.
Oslo
Malefika, Nissan Leaf 2018LE hentet April 2018
Elvira, Norsk Nissan Leaf 2012, kjøpt 12.04.2016
Tesla M3 Reservert 01.04.2016

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA