Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Elbiler på Stortinget

Startet av elektrolux, mandag 09. november 2009, klokken 11:04

« forrige - neste »

Ken

Jeg mistenker at blokken blir ikke fulladet og mister kapasitten den veien. Kan du følge med spenning under opplading i bilen. Varierende indre motstand mellom blokkende kan føre til ujevn opplading. Pga sterk lut i alle celler er alle veldig ledende. Den kjemiske prosessen kan allikevel skje i varierende grad. ::)

Følg med med pakTrakr.
Kristiansand. Think City  105K 2001. Kjørt i to år. Ex Postens Think, 50K. Tidligere styreleder for Agder Elbilforening. Den ble til en lokallag av den Nasjonal Elbilforeningen hvor jeg har hatt forskellige verv. Kjøre 1. gen Leaf nå.

elektrolux

Sitat fra: Ken på søndag 11. juli 2010, klokken 20:23
Kan du følge med spenning under opplading i bilen.

Følg med med pakTrakr.

Godt forslag Ken. Med tilkomstkabelen jeg la opp kan jeg f.eks koble på en Lascar Dataloger, og følge blokka over tid. Dette vil også avsløre om f.eks dagen eier av bilen lar den stå fulladet over tid. Noe jeg har mistanke om.
Stavanger:

Selger ladeutstyr via http://elbilhjelpen.no AS

Har hatt trimma City El, Citroen AX elektro
Har for tiden Tesla S85 VW e-Up, Peugeot P106 og Citroen Saxo, C1 EVie,  og Berlingo nye modellen, div. Think Classic og City 2010 model og Norges eneste Cree SAM og Chin 3 hjuler samt Vectric scooter. Kjøpt Fiat X 1/9 for elektrifisering og venter på Sort Solo EV #635 og Artega Karo for levering sommeren 2020

Daglig leder i elbilhjelpen.no

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA