Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Lading av lasket 32 amp lader.7.4 KW

Startet av Ebbe, tirsdag 17. november 2015, klokken 23:02

« forrige - neste »

Ebbe

Må si jeg denne gangen er skuffet over Tesla Drammen som tidligere har levert meget god service. Fikk beskjed om å levere vår bil til diverse utbedringer grunnet små uskyldige feil til vannlekkasje og viktigere bruksegenskaper. Viktig å komme mandag 21. september tidlig morgen. Tesla hadde da fått skriftlig hva som burde utbedres etc. (feil vi har hatt fra juni 2014 og andre feil som har dukket opp i ettertid) Vi gikk gjennom alle ting og jeg ble lovet skriftlig i ettertid å få info om hva som ble gjort og når bilen skulle videre til DK. Fikk lånebil (tusen takk Tesla, alltid flinke på det i Drammen) P85D rød, denne så ikke ut innvendig eller utvendig. Ba de støvsuge den så skulle jeg selv ta resten. De gjorde det øyeblikkelig, flott. At man som kunde kan behandle andre manns eiendeler på en slik måte er for meg helt uforståelig. Tok den med meg, vasket og støvsuget innvendig og vasket den utvendig. Man tar vare på en bil man får låne!
Den 2. oktober får jeg mail fra Tesla om at bilen dessverre ikke blir klar til helgen. Ikke så rart da den står nøyaktig på samme plass som der jeg parkerte den. Den 6. oktober spør jeg på nytt om når de tenkte å starte på bilen. Får til beskjed at de skal gjøre det samme dagen. Til min forundring opplever jeg at de har samme dag kjørt bilen inn på Deres egen låste parkeringsplass, der står den enda noen dager før den blir tatt inn.
I dag 16. oktober ble bilen hentet av DK også uten noe som helst tilbakemelding som lovet fra Tesla. De har heller ikke svart på 2 stk. henvendelser fra meg.
Har heldigvis god kontakt med DK da bilen rett etter levering måtte dit i mange uker for å reparere transportskader innvendig og utvendig.
Kjører forbi der i dag og tar meg en tur innom, fantastisk mottak av en kundemottaker DK, han ber meg bli med å se over da han enda ikke hadde fått info fra Tesla om hva som skulle gjøres. Vi ser da sammen at flere ting Tesla skulle ordne ikke er ordnet. (muligens Tesla Drammen ikke er ferdig)
Men DK sier at de kan se på det og eventuelt justere listen og dør slik at det ser bra ut og at jeg ikke får mer vann inn i bilen.
Så DK ser løsninger og vil hjelpe meg, sier også at de skal starte på panser som de vet skal rettes innen en halv time, noe som viser seg å stemme.
DK følger meg opp på mandag etter å ha tatt kontakt med Tesla.
Slik ønsker jeg som kunde å bli behandlet fulgt opp! Tusen takk Drammen Karosseri!
P39240

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA