Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Når gikk panoramataket ned i pris?

Startet av nofuelno, onsdag 11. november 2015, klokken 14:22

« forrige - neste »

nofuelno

Jobber hos innovativ forhandler av elektriske ladeløsninger på Lysaker. www.nofuel.no
Jaguar iPace 2018 - Renault ZOE 2015- iMiev 2011 - Think Classic 2004 - Maranello

OlavEmil

Det høyrest ut som ei fornuftig avgjerd ut frå grunngjevinga dei har gitt.
1 x Kia Soul EV 2015
1 x Kia Soul EV 2016
1 x M2 elektrisk mikrobil

Mikrobil AS

erikf

Men var det ikke en en annen som fikk medhold i en klage på rekkevidden til leaf tidligere?
Her er en som i alle fall fikk medhold (heve kjøpet) på en trilling:
http://www.adressa.no/nyheter/innenriks/article8590839.ece
Bergen - Leaf 2012-2019 - model3 2019-

Mippen

Det er vel ikke så ukjent at en elbil har mye kortere rekkevidde om vinteren. Det står ikke noe om topografi eller temperatur i artikkelen, men med ekstrem kulde går det med mye mer strøm til oppvarming, og mer energi går tapt pga. kulden. Har selv reist på fjelltur med Leafen min når jeg hadde den vinterstid, og det var så vidt jeg klarte 7-8 mil på det kaldeste. Bor i nærheten av Bergen og det er som kjent ikke så kaldt på de kantene. Så at han ikke klarte 7 mil på vinteren til hytten overasker meg ikke. Det er også lov å spørre om han har husket å forvarme bilen før bruk, og om han kjører økonomisk.
Fremtiden er elektrisk.

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA