Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: C-Zero som bråbremser ved forsiktig bremsing

Startet av BMW850, mandag 09. november 2015, klokken 14:32

« forrige - neste »

BMW850

Noen som tror at Tesla vil gå for en lignende front som på Model X ? Jeg tror det og synes absolutt det vil bli en forbedring. Selvfølgelig ennå mer utviklet og tilpasset Model S. Om man ved første øyeblikk ikke synes noe om det er jeg ganske sikker på at det over litt tid vil "grow on you" som den gamle Nose-conen gjorde for de fleste. Den var det jeg likte minst i begynnelsen men nå er den helt grei, hverken mer eller mindre. Det var nok bare en overgang fra Tesla´s side for å minne litt om en tradisjonell bil. Vi trenger jo ikke noen grill! Nå har de tatt steget med X og kan ta den fullt ut ;) Er det noen virkelig synes bildet MED Nosecone er en bedre løsning?

Jeg tror det kunne blitt rått hvis du bare har ett åpent sinn!  ;) :D

P85 delfin-grå, sort performance-interiør, grå 21", dobbeltlader.

RaBalder

Jeg synes begge ser funksjonelle ut.
Og like fine.

Ville valgt den som gav minst luftmotstand.


Ellers håper jeg dem bruker ressursene på ting som betyr litt mer i den store sammenhengen. Dem må heller sette 50 mann i arbeid med kjente feil enn å sitte og pusle med en bilfront som i praksis fungerer og er ok.


  • Fikse frunk slik at den ikke får bulk.
  • Bedre frontlys.
  • Fixe DU-problemet.


OleBrumm

Her er noen som har lekt seg litt i photoshop...
VOSSEN VFS2 22" (22*9/22*10.5)     FALKEN FK453  245/30 & 295/25    LOWERING LINKS

Fraberg1

Syns den var fin jeg. Men smaken er vel som baken..
70D levert 4.12.15 - bekreftet 20.8.15

takktakk

Sitat fra: Fraberg1 på lørdag 10. oktober 2015, klokken 16:31
Syns den var fin jeg. Men smaken er vel som baken..

Her må det jo på et skilt... I USA er det så vidt jeg vet lov å kun ha skilt bak. Ikke i Europa, og da er det vel fort ikke like lekkert?
P85+ Levert i uke 37 2013 - Solgt
90D Levert høsten 2015

Amoss

Sitat fra: takktakk på lørdag 10. oktober 2015, klokken 16:40
Her må det jo på et skilt... I USA er det så vidt jeg vet lov å kun ha skilt bak. Ikke i Europa, og da er det vel fort ikke like lekkert?

Tvert i mot. Med ett skilt som "bryter opp" så blir nok denne nye fronten lekker. Uten skilt ser den i mine øyne fortsatt ut til å "mangle noe" i fronten.
"Your Model 3 was reserved on 31/03/2016."
ReservationId 364902

Diravi

Jeg tror nok det kan bli tøft, og bedre på S enn på X. Ulempen er at du får en større loddrett flate der døde insekt og steinsprang kan sette seg i lakken. Nosecone maskerer vel disse ulempene til en viss grad i dag, vil jeg tro, og den er lett å bytte ut.
2016 Model S70 D - (pre-Facelift) Bestilt Model Y Long Range.

Duver i tillegg rundt i en 1972 Citroën DS og en 1976 CX Prestige, blant annet.

BMW850

#7
Litt lavere front så blir det perfekt det ;) Forøvrig er det flere av statene i US som krever skilt foran også, 19 stk for å være nøyaktig.
P85 delfin-grå, sort performance-interiør, grå 21", dobbeltlader.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA