Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Er det lite tenisk som skiller X fra S?

Startet av Trekkoppbil, fredag 02. oktober 2015, klokken 10:25

« forrige - neste »

Rødkleiv


Lynet

Batteriet er 100% vanntett, det trykktestes før montering.
Trondheim:
Tesla X100D 2019 modell.

TorC

Sitat fra: Rødkleiv på onsdag 02. september 2015, klokken 20:28
Ups... tåler en elbil det der?

Den tåler det like lite som en fossilbil...  Batteri og motor tåler det meste. Verre er det med alle de hundrevis av kontakter for alt fra vindusheiser, nøkkelsystem osv osv osv.

Denne viser en Leafpakke som var i orkanen Sandy: Her var vannet omtrendt opp til setene, og ble stående en stund.  Så det meste av elektronikken ble ødelagt....
2011- US Leaf. Elton. Beste bil jeg har hatt, men aldri mer Nissan! (Blitt mer usikker nå etter god service fra Solum Bil i Larvik...).

2019- Norsk Kona. Elma. Flott bil, men møkkaselger hos forhandler i Sandefjord.


Gullkysten,Sandefjord, sentrum.

leafnor

Leaf 2012/Aug 160.000 km

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA