Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Dårlige bremser?

Startet av Pamina, torsdag 07. april 2016, klokken 14:30

« forrige - neste »

svingen

Så har man jo spørsmålet når det kommer bedre elbiler  hvor mye eldre vil falle,men har man tenkt å ha bilen lenge blir det jo en annen sak,personlig så var trillingen litt midlertidig å vi kommer nok til å bytte den mot "folke elbilen" som går 30 mil og koster 300 tusen,så blir det spennende å se hvem.syns da det var greit å kjøpe en rimelig mindre sanynlighet får høyt verditap.
På en annen side så er trillingen litt unik med tanke på pris/stabil er ikke så mange den konkurere om. Så tipper de alltid vil være noen som vil ha en liten billig nr 2 bil.
peugeot ion 2011 med OVMS,DAB radio,sykkel hengerfeste.
Bor i Nittedal (oslo)

Beamer Screamer

Sitat fra: svingen på mandag 22. februar 2016, klokken 07:26
Så har man jo spørsmålet når det kommer bedre elbiler  hvor mye eldre vil falle,men har man tenkt å ha bilen lenge blir det jo en annen sak,personlig så var trillingen litt midlertidig å vi kommer nok til å bytte den mot "folke elbilen" som går 30 mil og koster 300 tusen,så blir det spennende å se hvem.syns da det var greit å kjøpe en rimelig mindre sanynlighet får høyt verditap.
På en annen side så er trillingen litt unik med tanke på pris/stabil er ikke så mange den konkurere om. Så tipper de alltid vil være noen som vil ha en liten billig nr 2 bil.

Nye og bedre elbiler vil komme ja, og da vil de gamle falle (ytterligere) i verdi. Men trillingen vil alltid være den billigste kurante elbilen på bruktmarkedet, og jeg er temmelig sikker på at det vil være et greit kundegrunnlag for en slik bruktbil. Det gir et fint støttenivå for prisen.

Dessuten er jo prisen uansett svært lav så tapet i kroner og øre blir lite sammenlignet med andre biler uansett hva som skjer.
2014 Peugeot iOn med største motor og ALT utstyr (dvs. gulvmatter, parkeringsvarmer og ettermontert navi...)
2017 Fossil med største motor og alt utstyr

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA