Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Renaut+Fortum avtalen

Startet av janegils, torsdag 18. juni 2015, klokken 20:49

« forrige - neste »

hottentott33

#1
Sitat fra: janegils på tirsdag 19. mai 2015, klokken 13:23
http://evfleetworld.co.uk/news/2015/Apr/e-Golf-land-train-deployed-for-Volkswagen-factory-tours/0438019345

Sitat fra artikkelen:

SitatThe land train is pulled by a lightly modified e-Golf


Mon tro hva som menes med ".... lightly modified e-Golf" og "...a modified ECU for the weight of the trailer."

Jeg trodde det var drivverket og batteriet som tålte tilhenger dårlig, men tydeligvis ikke.
2015 VW e-Golf m/VP. Pendlerbilen.
2003 Mercedes-Benz C200T CDI. Konebilen og langturbilen.
2010 Fiat Ducato Trigano 2,3 turbodiesel. Bobilen/Feriebilen.

TB

Her er det snakk om svært små hastigheter, på flatt underlag. Det blir liten ekstra belastning.

Mulig modifisering som er gjort er reduksjon ytelse / hastigheit? Neppe smart å halde høg fart uansett med 9 personar bakpå?
Lørenskog
Hyundai KONA electric 2019 ( venteliste 2017 - 2019)
Citroen C-Zero 2012 med OVMS - 97 000 km - solgt 2019

hottentott33

Sitat fra: TB på tirsdag 19. mai 2015, klokken 23:42
Her er det snakk om svært små hastigheter, på flatt underlag. Det blir liten ekstra belastning.

Mulig modifisering som er gjort er reduksjon ytelse / hastigheit? Neppe smart å halde høg fart uansett med 9 personar bakpå?

Tja... Så lenge det er et flatt fabrikkområde, så er det nok helst start og stopp som er som størst belastning. Har en først fått bevegelse i galskapen, så går det endel lettere
2015 VW e-Golf m/VP. Pendlerbilen.
2003 Mercedes-Benz C200T CDI. Konebilen og langturbilen.
2010 Fiat Ducato Trigano 2,3 turbodiesel. Bobilen/Feriebilen.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA