Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Gode råd til en ny Th!nk ejer...

Startet av ElBilSøker, onsdag 22. april 2009, klokken 22:13

« forrige - neste »

HHF

#15
Jeg er helt enig med Elmo i at E18 vestfra ikke er noen egnet vei for Reva og Buddy. Merket det godt før med gammel-Thinken og veldig godt nå med den nye - de bilene er rett og slett for langsomme på en motorvei - det blir lett irriterende når det går i 60 på denne veien og det er åpenbart noen sjåfører av disse bilene som ikke følger forumets oppfordring om å slippe forbi de som kommer bak i større fart (alle er jo ikke her inne selv om de har elbil).

Til mer bybruk er sikkert de to små ypperlige og jeg ser jo hvor fint de står linet opp ved Aker Brygge i fellesparkering der f.eks. Genialt.
Eks 2000 mod P106, kjørte ca 28.000 km i den. 
Eks 2001 mod Think - kjørte ca 21.000 km i den.
Eks 2009 mod Think City, Zebra - kjørte ca 48.000 km den.
Eks 2013 mod Leaf - kjørte ca 58.000 km i den.
Nå BMW i3

ElBilSøker

Ja, jeg har også tenkt litt på dette de siste dagene, om at Reva og Buddy kanskje er litt for trege, men også for små for motorveien. Litt skummel å føle at en skal bli overkjørt bakfra.

Så Think er bedre når det gjelder motorveien, eller er også den for treg? Så vidt jeg har skjønt er Thinkbilene både raskere og større en Buddy og dens kamerater? Var en her på forumet som mente en ble mer akseptert på motorveien med Think en med Buddy og dens likesinnede kamerater.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA