Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Shoppingtur.

Startet av Griffel, tirsdag 14. april 2009, klokken 21:30

« forrige - neste »

Griffel

Hyundai Ionic.
Tidliger mange år i PSA klasiker.

El rayo

Det ser ut til at Reva'n tålte jobben som snøplog ganske bra!
Oslo, kjørt 2000 Th!nk "El Rayo" siden juni 2003, nikometer siden april 2009
kjøpt på 9.500 km, kjørt tilsammen 60.000 km. Fremdeles med originalt batteri
http://elbilforum.no/forum/index.php/topic,1946.0.html
http://www.austinev.org/evalbum/794

2000 Th!nk delebil "Blu", som skal på veien igjen
EL-ma Classic elassistert sykkel
http://www.evalbum.com/preview.php?vid=4237

Thomas Parsli

Jeg tror jeg kjørte forbi han på E18, rett etter Fornebu, og da kjørte han normalt (sakte, slik som Reva pleier å gjøre på motorveien).

Tipper naboene vet hvem det er, det er neppe så mange blå Reva i det området som er eid an en i slutten av 40 årene... :)

Thomas
2019 Tesla Model X 100D 6 seter
2012 Nissan Leaf (128000km, mistet to streker på batteriet hittil)
1999 Peugeot 106 (solgt ved 99900km pga. batteriproblemer)

HHF

Dette kan ikke være sjåførens skyld! En Reva kan vel ikke få så stor fart at den kommer så langt oppi en snøfonn   ;D  ?  Han må ha bli dyttet av noen !

Eks 2000 mod P106, kjørte ca 28.000 km i den. 
Eks 2001 mod Think - kjørte ca 21.000 km i den.
Eks 2009 mod Think City, Zebra - kjørte ca 48.000 km den.
Eks 2013 mod Leaf - kjørte ca 58.000 km i den.
Nå BMW i3

cra

Sitat fra: HHF på lørdag 21. mars 2009, klokken 22:47
Dette kan ikke være sjåførens skyld! En Reva kan vel ikke få så stor fart at den kommer så langt oppi en snøfonn   ;D  ?  Han må ha bli dyttet av noen !

Det er nok enklere enn som så! Det hele er jukset sammen i photoshop, antakelig av noen høyt på strå i oljeindustrien.  ;D
Tesla Model S75D 30/6/17
Tesla Model S85 26/3/14-30/6-17, 82500km
Leaf 9/5/12
Think City, Har ACTIA diagnoseapparat.
Sykkylven (Sunnmøre)

ilmarw

Han er vel en av de som mener det burde være egne promillebestemmelser for elbilsjåfører...

ilmar
Polestar i bestilling

Griffel

Sitat fra: ilmarw på mandag 23. mars 2009, klokken 15:40
Han er vel en av de som mener det burde være egne promillebestemmelser for elbilsjåfører...

ilmar

Kanskje der er min skyld.  :o Når noen spør om fordel med elbil ramser jeg opp: Fri bomring, kjøring i kollektivfelt, fri parkering, høyere promillegrense, ingen årsavgift osv. Kanskje vedkommende ikke forsto at det var en spøk. Huff huff :(
Hyundai Ionic.
Tidliger mange år i PSA klasiker.

ilmarw

Ja, det er merkelig hvordan det der slår ut, mange som spør om det er andre grenser for elbil...

ilmar
Polestar i bestilling

tom

#8
Det er jo ikke sikkert at han var full, det kunne jo også være en lykkepille rus. Denne tilstanden er beskrevet i dette innlegget:  http://elbil.no/forum/index.php?topic=1841.msg14360#msg14360

Ikke ulik .........................

/tom 
Oslo.  Buddy,  City-El og Lepton Oxygen

Catalyzator

Jaha..  ::)  Nytt PR-stunt...   
Det er nok ikke lett å få "gratispr" for en Reva i dagens bil-kamp
og noe må man vel ta seg til men som snøklatrer tror jeg nok at
reklame-effekten var bittelitt laber...  ;D   
Bor midtihuttiheitaskauen i Rygge, drømmer om å flytte til Hvaler, er periodevis rullestolbruker (vinglete formkurve) og drømmer om egen elektrisk bil. Kjører for tiden en arvet Suzuki Jimny 2007 mod og er medlem av Miljøpartiet De Grønne. Har prøvekjørt: 9.6.2015 BMW i3 og 16.6.2015 Mercedes B-Klasse Electric Drive og 17.6.2015 Nissan Leaf

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA