Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Støydemping av TMS - oppskrift og erfaring.

Startet av Jejl, søndag 15. februar 2015, klokken 11:59

« forrige - neste »

Jejl

Skal jeg beregne en kw-pris bassert på antall kjørte km?
Vil f.eks skattemyndighetene godta at jeg skriver 2-2,5kr pr mil, eller må det være mer nøyaktig dokumentasjon på antall kwh, og at bilen er ladet hjemme?

kodalse

Såvidt jeg kan forstå kan du kun kreve noe i forbindelse med pendling, eller ved ordinær kilometergodtgjørelse.
Tror kanskje at å bergen forbrukt strøm vil slå dårlig ut. Kostnadene beror jo på langt mer enn dette.
Trondheim
HAIBIKE Sduro HardNine 4.0 - 2017, Model 3 RN107XXXXXX, Nissan Leaf 2012 - Webasto bensinvarmer 2015, Saxo 97 Li batteri  - 2013, Ecoride elsykkel    - 2012

kos


elbil-1

Vil tro du kan sette opp en kwh måler og kreve strøm-refusjon etter regning.

Som andre utlegg for arbeidsgiver.

Forutsatt at du har firmabilordning.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA