Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: God nok grunn til alarmpakke med bevegelsessensor?

Startet av jensjacob, søndag 25. januar 2015, klokken 15:35

« forrige - neste »

jensjacob

Hej

De sidste par dage har jeg nået hjem fra arbejde med batteriindikatoren tangerende starten af de røde felt (sidste 2 streger). Jeg vil gerne prøve at køre lidt tættere på grænsen - fx. bruge lidt mere varme eller køre lidt hurtigere hjemad.

Derfor vil jeg gerne høre jeres bud på følgende :

Hvornår begynder bilen selv at gå i diverse ECO modes ? (Hvad viser batteriindikatoren ?)

Når jeg tangerer det røde område har jeg brugt ca. 13 kWh siden fuld opladning - hvor meget kan jeg så stadig bruge ? 3 kWh op til de allokerede 16 kWh eller kan jeg komme nærmere på de 18 kWh ?

Hvad er næstsidste og sidste meldinger i bilen inden al kørsel for alvor er slut ?

Mange tak for hjælpen.
Mvh. Jacob
Fik jeg sagt at jeg er fundamentalt imod syntetisk støj >:( , assistentsystemer der involverer bremse og styretøj samt selvkørende biler på offentlig vej :'( ?

NightBlue e-Golf leveret d.11/9 2015 :) :)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA