Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Servicelading/vannfylling problemer

Startet av Kvikken, onsdag 10. desember 2014, klokken 12:41

« forrige - neste »

Kvikken

Etter at jeg har hatt bilen på 1-års service hos BNH så har jeg ikke vært i stand til å bruke noen av disse systemene mot bilen.

De sa de foretok en software oppdatering. Kan dette være årsaken? andre som har opplevd noe lignende?

Kvikken

Etter å ha resatt passord og lagt inn login-info på nytt i appene på telefonen så får jeg logget meg på både via you+ på web som nå får kontakt med bilen og via appene på telefonen.

Mistenker at softwareoppdateringen gjør noe med dette.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA