Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Størrelse på "servicebatteri"?

Startet av mberg, onsdag 18. februar 2015, klokken 12:37

« forrige - neste »

mberg

Planlegger å kjøpe PHEV, men er usikker på disse veiledende prisene.

Ser at på den siste utgaven av prisliste jeg har fått er nå Intense m.sportspakke like billig som den var før uten sportspakke(405 000 kr), Instyle + koster 438 900 og Instyle + m sportspakke koster 453 900. Instyle+ er vel på ut. Vil da Instyle + m.sportspakke gå ned til Instyle+ nivå?


Futen Selv

Hei.

Jeg bestilte en PHEV Instyle+ (m/sportspakke) i dag på Motor Forum Asker. Grunnpris var NOK 440 203 og engangsavgift var NOK 12 597, altså var pris før ekstrautstyr 452 800.

PHEV-ftw

Det er ingen indikasjoner på at Instyle+ med sportspakke vil gå ned i pris, men man vet jo aldri.
Det har blitt litt rart nå med så stor forskjell i pris på de to utstyrspakkene i forhold til hva det var før.

Finfyr

Såvidt jeg forstod på min forhandler, så var det stort sett alle som bestilte seg instyle+. Det betyr vel raskt at de ikke selger Intense og med en forskjell på omtrent 50k så går det vel en del flere av de rimeligste?
Og de vil vel ikke bli sittende med et lass med Intense-biler rundt om i Norge? (Om det er slik at de forhåndsbestiller opp et visst antall på landsbasis eller noe...)

Hammerholt

Bestilte en ny instyle+ i går som hentes fra Tyskland til forhandler i Larvik. Pris for denne ble 424000,- med vinterhjul på 16", og avtagbart hengerfeste. De tyske bilene har også soltak som standard, noe jeg synes en nybil i 2015 bør ha.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA