Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Hva ville du valgt?

Startet av Beachboy, søndag 24. august 2014, klokken 10:33

« forrige - neste »

Beachboy

Hei,

Ble rygget på av en Nissan Leaf på fredag. Leafen klarte å forskyve hele fronten, nosecone falt av samtidig som flere riper ble laget.

Kontaktet forsikringsselskapet med engang, som sendte falck, som deretter leverte bilen til Tesla sitt nye Servicecenter på Østre aker vei (ved Grorud).

Jeg hadde regnet med at Drammen Karosseri var det offisielle karossiselskapet for Tesla.
Men har noen andre her på forumet erfaring med hvor lang tid det tar for Tesla/karossiselskaper å fikse slike parkeringsulykker?

Og er det slik at Tesla kommer nå selv til å fikse alle karossiulykker selv?

Utrolig kjipt med en fossil leiebil, samtidig som at jeg savner min Tesla noe så utrolig mye :(
Bestilt sort 60 kwh med 21 " Grå turbin.
Bekreftet 02.04
Levering Juli

Vurderer P85D :P

VigdisA

Det er vel ikke usannsynlig at de sender den til DK for lakkering. Bør sikkert sjekkes av Tesla i forkant. Vi fikk inntrykket nosecone med skrammer og noen lakkskader rundt nosecone i tillegg etter en påkjørsel. Tok i underkant av en uke å få fikset.
Tesla Model S Signature P85+ :)
Nestleder i Tesla Owners Club Norway

Beachboy

Tesla på østre Aker vei er ikke åpen for service.
Bilen ble sendt til Drammen Karosseri, fantastisk og rask service.
Bestilt sort 60 kwh med 21 " Grå turbin.
Bekreftet 02.04
Levering Juli

Vurderer P85D :P

tonl

På Filipstad kai ved Aker Brygge ser dette ut som. Håper du fikk skrevet skademelding.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA