NY MODEL X - VIL IKKE "VEKKES OPP" VED BRUK AV TESLAS MOBIL-APP

Startet av Hubroen, fredag 31. mars 2017, klokken 15:17

« forrige - neste »

Hubroen

Fikk levert en ny (og fantastisk) TMX 90 D for en uke siden. Oppdateringer og alt synes å fungere utmerket, og bilen er ennå bedre enn forventet.  :+1:

Har likevel en liten "utfordring": Bilen vil stort sett ikke la seg "vekke opp" med Tesla-appen etter noe tids parkering, og jeg kan dermed ikke bruke appen (oppdatert android). Dette gjelder både med Wi-fi tilgang hjemme, og ved parkering andre steder uten wi-fi. Bilen "våkner" først ved bruk av nøkkel.

Noen som har opplevd det samme - har gode råd? Se bilde av mobilskjermen ved å klikke på overskriften.

BømloBjørn


Hubroen

Sitat fra: BømloBjørn på fredag 31. mars 2017, klokken 15:55
'Always connected' på i bilen?
Nå er det huket av for "Always connected". Går ut fra at alt ordner seg nå. Takk for hjelpen!!

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA