Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Vurderer å kjøpe C-zero, hva er garantitiden på disse?

Startet av RuneW, onsdag 21. mai 2014, klokken 22:29

« forrige - neste »

RuneW

For en en del dager siden skrev jeg noen mailer til norway@nissan-services.eu andgåenede noen problemer. Etterhvert fikk jeg et svar med denne teksten:

Sitat fra: [email]norway@nissan-services.eu[/email]Takk for at du har kontaktet Nissan Kundeservice!
Ditt referansenummer er:  x-xxxxxx
   
I forbindelse med din henvendelse vedrørende din Nissan Leaf, har vi behov for noen flere opplysninger.

Vi trenger da følgende opplysninger:
•        Kilometer stand
•        Hvilken Nissan forhandler du har snakket med (helst navn)?

Siden de ikke inkluderte min mail, var det ikke så lett å vite hvilket spørsmål de egentlig svarte på. I historikken av sendte mail fant jeg bare mail som hadde noe med Carwings-problemer å gjøre, men dette så ut til å ha noe med service-intervall/innkalling å gjøre (som jeg også mener jeg hadde spurt om). Derfor skrev jeg dette:

Sitat fra: megNår dere ikke inkluderer min opprinnelige mail er det litt vanskelig for meg å svare dere. Vær vennlig å prøv igjen og inkluder mailen min (jeg har skrevet flere).

Det hadde jo ikke vært noe vanskelig for meg å komme med disse opplysningene, men av prinsipp ville jeg gjerne vite hvilken korrespondanse jeg deltok i...

Da fikk jeg svar tilbake:
Sitat fra: [email]norway@nissan-services.eu[/email]Takk for at du har kontaktet Nissan Kundeservice.
Ditt referansenummer er: x-xxxxxx

I forbindelse med din henvendelse vedrørende inkludering av din opprinnelige mail, vil vi informere deg at det er imot vår prosedyre  å inkludere tidligere eposter hver gang vi sender svar til kunder.

Er det ikke litt merkelig med en slik prosedyre? Hva skal det være godt for? Jeg har vært ute for tilsvarende fra andre firmaer så det er ikke unikt for Nissan, men det gjør det omtrent umulig å holde en dialog med support om det er litt opplysinger fram og tilbake. Ofte ønsker man f.eks. å referere til hva både man selv og support har skrevet.


TM3 LR AWD
TMY LR AWD (bestilt)

Mippen

Har opplevd det samme etter å ha snakket med de både på mail og telefon i flere mnd. Jeg må rett og slett lese på meldingen i utboksen for å se hva jeg har skrevet til de. Når jeg har svart har jeg fått et nytt referansenummer også...
Fremtiden er elektrisk.

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA