Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Elbiler gir økt klimabelastning

Startet av MiriamRøseth, fredag 25. april 2014, klokken 00:56

« forrige - neste »

MiriamRøseth

Noen som har hvert her å ladet som vil dele noen erfaringer?
Lurer på om det går ann med "drop inn" å betale kun for den gangen man er der. Trengs den noe brikke?

TB

Sitat fra: MiriamRøseth på onsdag 09. april 2014, klokken 18:27
Noen som har hvert her å ladet som vil dele noen erfaringer?
Lurer på om det går ann med "drop inn" å betale kun for den gangen man er der. Trengs den noe brikke?

Har ikkje lada der sjølv, det skal vere betjent på dagtid. Om det mulig og lade på dagen uten kort er eg usikker på. Utanom tida det er betjent må du ha klippekort.

Kjelde: http://www.salto.no/site/powerpark
SitatSå for å komme i gang må du du kjøpe et klippekort. Hvert klipp koster maks kr. 30,- og gir variabel ladetid etter ønsker.
Lørenskog
Hyundai KONA electric 2019 ( venteliste 2017 - 2019)
Citroen C-Zero 2012 med OVMS - 97 000 km - solgt 2019

Elmo

#2
Fikk mail fra Salto igår.
Nå er Combo CCS laderen på Powerpark Skøyen tilbake, men de skal oppdatere noe software - vistnok for deling av strøm mellom hurtigladerene - så alle hurtigladerene (også Chademo) vil være ute av drift et par dager.
Bor i Asker. Elbilist siden 2005. Div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen ca 165.000 km. Kun en kjørbar nå.
Har også en eUp 2015, gått 82.000 km, Tesla Model3 2019 og Seat Mii 2020.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA