Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Model X videoer

Startet av Smasher, fredag 12. februar 2016, klokken 22:36

« forrige - neste »

tomrh

Continental anbefaler 10% høyere trykk i vinterdekk. Du kan trygt fylle 2,75 bar.
Stjørdal
2019 Nissan e-NV200, 20.000 km
2012 Nissan Leaf (kjøpt -14), 180.000 km  
2012 Mitsubishi i-MiEV, 170.000 km

kavorland

Sitat fra: tomrh på onsdag 10. februar 2016, klokken 22:04
Continental anbefaler 10% høyere trykk i vinterdekk. Du kan trygt fylle 2,75 bar.

Takk for tipset.
Merkbar forskjell idag.
Nyttar frirulling, og det var ein del betre ja.
Ikkje merkbar reduksjon i komfort på dagens 9 mil.
Idag var rett nok temperatur 3-4 grader pluss, og vegen tørr, men snitt målinga viser 1,5 kwh per mil. Dette er 0.22 ned.
Tenker eg skal auka te 2.8 imorgon for å freiste ytterlegare betring, då er eg opp 40% ihøve til kva dekktrykket var levert frå forhandlar.


Ihøve dette diagrammet skulle det bli omlag 20% reduksjon i rullemotstand.
Nissan Leaf Tekna 2015 svart
Toyota Avensis 2005 D4D ( 152 " Km)
Chrysler Grand Voyager 1997 7 seter (368 " km)
http://vid763.photobucket.com/albums/xx273/kavorland1968/Griffon/DSCF3284.mp4

Spider2010

Kan du bruke 3 bar uansett hvilket dekdimensjon/felgdimensjon du bruker?

tomrh

En tommelfingerregel for alternative dekkdimensjoner er å gå opp 0,1 bar for hver 5'er-trinn lavere profil, og motsatt. Som f.eks. om man går opp fra 205/55R16 til 215/50R17. Går man til 225/40R18 skal man opp 0,3 bar og går man til 195/65R15 skal man ned 0,2 bar.
Stjørdal
2019 Nissan e-NV200, 20.000 km
2012 Nissan Leaf (kjøpt -14), 180.000 km  
2012 Mitsubishi i-MiEV, 170.000 km

kavorland

#19
So va Vinterdekka teke av, reingjort og lagra.
Sommardekka sett på, og blåst opp frå 2.0 som den var levert med, te 2.8.
Vert spanande å sjå kva rekkevidde og forbruk vert utover våren med sommardekk, stigande temperatur og tørrare vegar.
Bilen vart kjøpt seint september, og erfaringa med dette var kort før vinterdekka kom på.

Forbruk i snitt per månad var:
Okt: 1831 km / 16.40 kwh/100km (sommardekk med 2.0 bar)
Nov: 2365 km / 16.70 kwh/100km (over til vinterdekk 22.11)
Des: 2462 km / 16.70 kwh/100km
Jan: 2258 km / 18.50 kwh/100km
Feb: 1891 km / 17.50 kwh/100km (dekktrykk justert frå 2.0 te 2.8 bar)
Mar: 1969 km / 16.10 kwh/100km

Over til sommardekk 3.4.......
Nissan Leaf Tekna 2015 svart
Toyota Avensis 2005 D4D ( 152 " Km)
Chrysler Grand Voyager 1997 7 seter (368 " km)
http://vid763.photobucket.com/albums/xx273/kavorland1968/Griffon/DSCF3284.mp4

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA