Hovedmeny

Tryggeste bil i UK

Startet av elektrolux, onsdag 05. mars 2014, klokken 13:48

« forrige - neste »

elektrolux

Her er det endelig dokumentert:

Trygghet i en bil kommer aller mest an på sjåføren og kjøretøyet, og ikke hva kollisjonstestene kommer fram til.

Har alltid påstått at det beste er å ikke kollidere i det hele tatt, enn å sitte i en panservogn som krasjer stadig vekk.

Se: http://www.tv2.no/underholdning/broom/reliant-disse-bilene-er-noe-av-det-tryggeste-du-kan-kjoere-3518679.html
Stavanger:

Selger utstyr for EV lading og energieffektivisering via http://elbilhjelpen.no AS

Har for tiden Tesla S85, Smart ED, BMW C- evolution, Carver S+, Monotrazer MTE-150, Citroen C1 EVie, div. Think og PSA Classic og City 2010 model, Chin 3 hjuler Pickup, Buddy M9 samt Vectric scooter. Venter på Microlino og Aptera #2246

Daglig leder i Elbilhjelpen.no

Thomas Parsli

Det er helt klart tryggere å ikke kollidere med en Reliant enn å kollidere med en Volvo.

Ellers som en klassekamerat pleide å si for å være morsom (han var 16 år gammel): det er bedre å være frisk og rik, enne fattig og syk!

Jeg tror ikke journalisten prøver å være morsom, dessverre...

Thomas
2022 Tesla Model 3 LR
2019 Tesla Model X 100D 6 seter
2012 Nissan Leaf (135.000km, mistet tre streker på batteriet hittil)
1999 Peugeot 106 (solgt ved 99.900km pga. batteriproblemer)

Espen Hugaas Andersen

Avanserte "sikkerhetssystemer" er i all hovedsak komfort-utstyr. De gir sjåføren en sikkerhetsfølelse som fører til at sjåføren konsentrerer seg om andre ting, og så er man like langt. Dette er et dokumentert fenomen.
Model X 100D.
Cybertruck reservasjon.

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA