Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Hvilken bil ved relativt lang daglig belastning?

Startet av Griffel, torsdag 08. mars 2007, klokken 12:57

« forrige - neste »

Griffel

I følge denne siden har Toyota et slikt system (norskt)  for kjøling og oppvarming på veien.

http://www.shecco.no/artikler/automotive_climate_control.htm
Hyundai Ionic.
Tidliger mange år i PSA klasiker.

Ken

#1
Schecc it out man! Men når vi snakker om høy strøm forbruk i forhold til varme apparat, en liten aircondition/ varmepompe kunne være en grei men kanskje dyr løsning i elbiler. Vi kan forvente en besparelse ned til minus 15 grader og en tre ganger gevinst ved +7 grader. Ken
Kristiansand. Think City  105K 2001. Kjørt i to år. Ex Postens Think, 50K. Tidligere styreleder for Agder Elbilforening. Den ble til en lokallag av den Nasjonal Elbilforeningen hvor jeg har hatt forskellige verv. Kjøre 1. gen Leaf nå.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA